خانهاخبار
تصاویر جاسوسی از ب ام و X7

تصاویر جاسوسی از ب ام و X7

شاسی بلند ب ام و X7 در حالی شکار عکاسان شد که چراغ‌های جلو آن به خوبی پوشیده نشده بودند.
۱۳۹۶/۵/۲۳

تصاویر جاسوسی جدیدی از بزرگ‌ترین شاسی بلند ب ام و یعنی X7 به دست آمده که نشان می‌دهد این خودرو به تولید بسیار نزدیک شده است چراکه چراغ‌های LED آن که به خوبی پوشیده نشده‌اند، به چراغ‌های نهایی شباهت دارد.

image

در هر چراغ، دو ردیف لامپ LED دیده می‌شود که یادآور چراغ‌های گرد کلاسیک ب ام و است. جلو پنجره از دو بخش تشکیل شده و همان شکل کلیوی خود را دارد که بر روی آن، کاپوتی است که با شکل جالب و خطوط شکسته، ظاهر مهاجم‌تری به X7 می‌بخشد و به آیرودینامیک خودرو کمک می‌کند. بر روی سپر، دو ورودی هوا در هر سمت و یک ورودی دیگر در بین آنها دیده می‌شود.

image

به نظر می‌رسد که چراغ‌های عقب هم همان طرح نهایی را داشته باشند اما ب ام و به خوبی آنها را مستتر کرده است. همچنین ظاهر اسپویلر سقف و اگزوزها بسیار جذاب است. درهای عقب X7 بسیار بزرگ هستند که دسترسی به صندلی‌های ردیف سوم را آسان می‌کند.

احتمالا زمان زیادی تا رونمایی از این خودرو توسط ب ام و باقی نمانده است و انتظار داریم به زودی شاهد معرفی نسخه تولیدی آن باشیم. تولید ب ام و X7 از سال 2018 در کارولینای جنوبی آغاز خواهد شد.

image

X7 بر روی پلتفرم CLAR ساخته می‌شود که پیش از این در آخرین نسخه‌های سری 7 و رولزرویس فانتوم مورد استفاده قرار گرفته است و نیز در شاسی بلند رولزرویس یعنی کولینان استفاده خواهد شد. پیشرانه‌ها هم بر اساس گزارش‌ها، همانند گزینه‌های عرضه شده برای سری 7 هستند که شامل مدل پایه 6 سیلندر، پیشرانه هیبریدی با موتور درون سوز 4 سیلندر توربو، مدل میان رده 8 سیلندر و نسه پرچم‌دار 12 سیلندر می‌شود. به علاوه بر اساس آخرین گزارش‌ها، یک قوای محرکه هیدروژنی هم برای آن عرضه خواهد شد. البته برای مشخص شدن این موضوع، باید تا نمایشگاه فرانکفورت و معرفی این شاسی بلند صبر کنیم.

ب ام و X7 در ابتدا در نسخه لوکس سه ردیفه معرفی می‌شود اما این احتمال وجود دارد که یک نسخه پایین‌تر با دو ردیف صندلی هم کمی پس از آن معرفی شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)