خانهاخبار
کیس‌های رسمی آیفون 8؛ سنسور اثرانگشت را فراموش کنید!

کیس‌های رسمی آیفون 8؛ سنسور اثرانگشت را فراموش کنید!

کیس‌های رسمی اپل برای آیفون 8 فاش شده است که بخشی از قابلیت‌های احتمالی پرچم‎دار جدید کوپرتینویی‌ها را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۲۱

تا به‌حال، تصاویر زیادی از مدل‌های آزمایشی یا تصاویر مفهومی از کیس‌های طراحی شده برای آیفون 8 به‎دست آمده اما یک شایعه‌‏پرداز در شبکه Weibo، تصاویری متفاوتی را از کیس‌های آیفون 8 منتشر کرده است. گمان می‎رود این کیس‎ها به صورت رسمی توسط شرکت اپل برای آیفون 8 طراحی شده است.

image

 روی کیس‌های طراحی شده برای آیفون 8، لوگوی شرکت اپل جلب‌توجه می‌کند. هم‎چنین در پایین این کیس‌ها، عبارت «طراحی شده توسط اپل در کالیفرنیا؛ مونتاژ شده در چین» درج شده است. در حال‏‌حاضر، هیچ تضمینی وجود ندارد که کیس‌‏های طراحی شده واقعی باشد؛ شاید باید آن‏ها را تنها بخشی از هنرنمایی چینی‌ها برای افزایش عطش کاربران برای معرفی آیفون 8 عنوان کرد. به هرحال، این کیس‌ها از Weibo حذف شده است اما کاربران توانسته‌اند تا تصاویر فاش شده را ذخیره نمایند.

 شمای حدودی کیس‌ها با آنچه که پیش‌تر از آیفون 8 به‌‏دست آمده بود؛ مطابقت دارد. هم‎چنین، دوربین دوگانه با چینش عمودی در بدنه پشتی جای گرفته است و البته، خبری از حفره سنسور اثرانگشت نیست.

image

در برخی از نمونه‌‏های آزمایشی آیفون 8 به عدم جای‌گیری سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی اشاره شده بود؛ برخی نیز، گمان می‏‌کنند اپل حسگر اثرانگشت را مانند سازندگان گوشی‌های اندرویدی به بدنه پشتی پرچم‌‏دار جدید خود منتقل خواهد کرد زیرا فناوری لازم برای ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر هنوز آماده نشده است. به همین جهت، امکان دارد شرکت اپل، آن‏را از آیفون پرچم‎دار جدید حذف کرده باشد یا این سنسور با دکمه پاور ادغام شده باشد؛ البته مورد دوم، به احتمال زیاد صحت نخواهد داشت و تنها در یک شایعه به آن اشاره شده است.

image

طراحی کیس‏، هم‏چنین عنوان می‌کند که اندازه دکمه پاور تغییر یافته است و این کلید در مقایسه با آیفون‎های پیشین اپل، بزرگ‏تر خواهد بود. در لبه سمت چپ نیز، بریدگی بیشتری وجود دارد که برای دسترسی به کمه‎های تنظیم حجم صدا و کلید Mute درنظر گرفته شده است.

آیفون 8 به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد بود و به عنوان پرچم‎دار جدید اپل، راهی بازار می‌شود. در حال‌حاضر، شایعات زیادی پیرامون آیفون جدید اپل وجود دارد؛ عده‌ای از شایعه‏‌پردازان، مدعی هستند اپل تا اواخر امسال آیفون 8 را عرضه نخواهد کرد و گمانه‌‏زنی‏‌های دیگر، به عرضه محدود آیفون 8 در کنار دو آیفون LCD جدید اپل اشاره می‏‌کند. آیفون 8، هم‌چنین اولین محصول اپل خواهد بود که از نمایشگر OLED استفاده می‌کند؛ فضای قابل استفاده در گوشی پرچم‏دار جدید اپل، تنها 5.1 اینچ خواهد بود و انتظار می‌رود بخشی از نمایشگر به دکمه‌ مجازی Home اختصاص یافته باشد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

m24

۱۳۹۶/۵/۲۱
تو طراحی کیس اپل هیچ وقط جای دکمه پاور و ولوم رو خالی نمیگذاشت این احتمال زیاده که حسگر رو مثل سونی رو دکمه پاور بذاره

A

۱۳۹۶/۵/۲۱
فضای قابل استفاده در گوشی پرچم‏دار جدید اپل، تنها 5.1 اینچ خواهد بود و انتظار می‌رود بخشی از نمایشگر به دکمه‌ مجازی Home اختصاص یافته باشد ?? اين يعنى چى ☹️