خانهاخبار
آونگ به عنوان برترین توزیع کننده محصولات Adata در خاورمیانه و آفریقا انتخاب شد

آونگ به عنوان برترین توزیع کننده محصولات Adata در خاورمیانه و آفریقا انتخاب شد

بزرگترین سمینار آونگ - ای دیتا به مناسبت انتخاب شدن آونگ به عنوان برترین توزیع کننده محصولات Adata در خاورمیانه و آفریقا با حضور مدیر عامل شرکت ای دیتا جناب آقای سایمون چن در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.
۱۴۰۱/۴/۶

** For IFA2022 Press Credentials - Zahra Dialeh Abadi **

 

این کنفرانس روز گذشته در هتل اسپیناس پالاس تهران و با حضور مدیران ارشد آونگ و کمپانی ADATA برگزار شد. آونگ این مراسم را به مناسبت جشن اعلام کسب عنوان بزرگ‌ترین توزیع‌کننده محصولات کمپانی ای‌دیتا در خاورمیانه و شمال آفریقا برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم، سایمون چن، بنیانگذار کمپانی ADATA به سخنرانی پرداخت و از اینکه در ایران حضور پیدا کرده است ابراز خوشحالی کرد. وی همکاری با آونگ را تجربه‌ای کاملا مثبت و ادامه‌دار خواند و برای این کمپانی آرزوی موفقیت کرد.

اما در ادامه نوبت به میرلوحی، مدیرعامل کمپانی آونگ، رسید تا به توضیحاتی در زمینه همکاری دو کمپانی آونگ و ADATA بپردازد. میرلوحی در ابتدای صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که آونگ تنها شریک تجاری ADATA در ایران محسوب می‌شود و این یکی از دلایل همکاری دو طرفه‌ی خوب این دو شرکت است.

وی در ادامه افزود: آونگ تصمیم به گسترش شاخه‌های محصولات خود دارد و به همین منظور به زودی سه شاخه جدید لوازم جانبی موبایل، محصولات ویژه بازی و گیمرها و ابزار هوش مصنوعی بخش جدید برنامه آونگ و ADATA برای بازار ایران است. 

بعد از میرلوحی نوبت به شلی چن، مدیرعامل ADATA رسید تا اعلام کند این پنجمین بار است که در ایران حضور پیدا کرده و خوشحال است که برای اولین بار با حضور آقای سایمون چن، هر دو با هم همکاری با آونگ را جشن می‌گیرند. 

در پایان این مراسم مدیران کمپانی ADATA به نشان تشکر و تقدیر از شرکت آونگ، ظرفی با طلای ۲۴ عیار از سکه‌های چینی به این کمپانی اهدا کردند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)