خانهاخبار
گوشی جدید HTC Ocean Life اواخر امسال عرضه خواهد شد

گوشی جدید HTC Ocean Life اواخر امسال عرضه خواهد شد

پس از عرضه گوشی پرچم‌دار HTC U11 که مورد استقبال خریداران قرار گرفت، به‌نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی در حال آماده‎سازی مدل جدیدی از گوشی‏‌های سری U برای عرضه آن در اواخر سال جاری میلادی است.
۱۳۹۶/۵/۲۰

یکی از منابع وب‌سایت Android Authority، تأیید کرده که گوشی HTC Ocean Life که در طی چند ماه گذشته سوژه شایعات زیادی بوده است؛ در اواخر سال جاری میلادی با نام HTC U11 Life وارد بازار می‌شود. همان‏طور که در تصویر زیر مشاهده می‎کنید، U11 Life از نظر طراحی شباهت زیادی به U11 و HTC 10 دارد.

این گوشی، به نمایشگر 5.2 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است و سنسور اثرانگشت نیز در پنل جلوی گوشی، جای گرفته؛ هم‏چنین، می‎توانید از این سنسور به عنوان دکمه Home استفاده کنید. در حاشیه بالای نمایشگر نیز، بلندگوی مخاطب و سنسور 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی جای گرفته است.

image

 

دوربین اصلی گوشی پرچم‏دار جدید اچ‏‌تی‌سی، یک شاتر 16 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز است و انتظار می‎رود عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. U11 Life که نسخه ارزان‎قیمت‏تر گوشی U11 خواهد بود، از قابلیت اج سنس (لبه‌‏های حساس به فشار) بهره می‎گیرد؛ به همین جهت، می‎توانید برنامه‏‌های مختلفی را تنها با فشار روی لبه‎های دستگاه اجرا کنید. در واقع این قابلیت، یکی از نقاط قوت و ویژگی‌های منحصر به فرد U11 است که مدتی پیش، اعلام شد در گوشی‌های آینده شرکت اچ‌تی‌‏سی به کار گرفته می‌‏شود.

U11 Life به چیپ‎ست میان‏رده اسنپدراگون 630 کوالکام مجهز خواهد بود؛ این در حالی است که در اوایل ماه ژوئیه، اعلام شد HTC Ocean Life از چیپ‎ست اسنپدراگون 660 کوالکام استفاده می‎کند. حافظه رم گوشی HTC U11 Life در حال‌حاضر مشخص نشده است اما می‌دانیم که این مدل، به 32 گیگابایت حافظه مجهز خواهد بود که می‎توانید با استفاده از کارت حافظه در اسلات تعبیه شده، فضای ذخیره‌سازی را تا دو ترابایت افزایش دهید.

U11 Life یا همان Ocean Life موفق به دریافت گواهی IP67 شده است که تضمین کننده مقاومت این مدل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. شرکت اچ‏تی‏سی، U11 Life را با هندزفری‌های USonic عرضه خواهد کرد؛ این هندزفری‌ها از قابلیت حذف نویز برخوردار شده است و انتظار می‏رود U11 Life بدون جک 3.5 میلی‎متری صدا راهی بازار شود. هرچند در حالحاضر، پیرامون حذف جک صدا از U11 Life چندان اطمینان نداریم.

در رابطه با زمان عرضه این مدل، اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما اپراتور T-Mobile تصمیم دارد تا U11 Life را به فروش برساند. هم‏چنین، انتظار داریم تا نسخه آنلاک گوشی جدید U11 Life توسط شرکت سازنده نیز به فروش برسد؛ هرچند در حال‎حاضر، مشخص نیست که این مدل چه قیمتی دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Pm

۱۳۹۶/۵/۲۸
سعید جان دوستمون گفته گوشیش میخواد خاص باشه نه خز و خیل
دوما گفته ۱۴۰۰
۱۴۰۰ اس ۷ هست نه اس ۶
اس ۶ که ۸۰۰ تومنه الان ??????????

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
هنگ تی سی با همین سیاستش داره ورشکست میشه

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
پولتو بریزی تو چاه بهتره تا هنگ تی سی بخری حتی پرچمدار کذایی بی کیفیتش

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
S6
Honor8
P9
A7 2017

keyhan

۱۳۹۶/۵/۲۱
htc 10