خانهاخبار
تصاویر تازه Pixel 2 را در رنگ‌های مختلف ببینید

تصاویر تازه Pixel 2 را در رنگ‌های مختلف ببینید

گوگل قصد دارد نسل تازه گوشی‌های Pixel را امسال معرفی کند. تصاویر رندر شده تازه Pixel 2 در رنگ‌های مختلف منتشر شده که بر وجود حاشیه در بالا و پایین صفحه تاکید می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۱۸

این هفته شاهد لو رفتن اخبار و شایعه‌های متعددی درباره گوشی Pixel 2 بودیم. یکی از این خبرها تصویر زنده از این گوشی بود اما متاسفانه تقریبا تمام تصاویری که تابه‌حال از آن منتشر شده، بی‌کیفیت هستند و وضوح تصویر پایینی دارند. البته این موضوع بسیار رایج است و اغلب تصاویر زنده که از گوشی‌های جدید لو می‌رود، کیفیت پایینی دارند اما گاهی هم تصاویر باکیفیتی منتشر می‌شوند که جزئیات بهتری را از دستگاه‌ها به نمایش می‌گذارند. حالا هم چنین موقعیتی پیش آمده و تصاویر رندر شده تازه و باکیفیتی از گوشی Pixel 2 در فضای وب منتشر شده که آن را در رنگ‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.

تصاویر رندر شده باکیفیت از گوشی Pixel 2 روز گذشته منتشر شدند. این تصاویر ظاهرا بر اساس طراحی‌های CAD و تصاویر زنده لو رفته از این گوشی، طراحی شده‌اند. برخلاف تمام تصاویر لو رفته قبلی، کناره‌های Pixel 2 همدر این تصاویر دیده می‌شود.

البته هنوز هم تمام جزئیات را درباره طراحی این گوشی نمی‌دانیم و مطمئن نیستیم که خطوط آنتن قرار است دقیقا کجا قرار گیرند یا گوگل می‌خواهد باز هم دکمه پاور را مانند Pixel قبلی به‌صورت دندانه‌دار طراحی کند یا خیر؛ اما معتقدیم که این تصاویر رندر شده تازه احتمالا ایده ابتدایی طراحی Pixel 2 را به ما نشان می‌دهند.

ظاهرا گوگل قصد ندارد با ترند رایج روز در طراحی ظاهری گوشی همراه شود و می‌خواهد نسل جدید گوشی‌های Pixel را با حاشیه نه‌چندان باریک در بالا و پایین صفحه‌نمایش معرفی کند. از طرفی این غول تکنولوژی در نظر دارد تا جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در Pixel 2 حذف کند. این موضوع برای همه جالب به نظر می‌رسد چراکه گوگل سال گذشته در تریلر رسمی معرفی گوشی Pixel نسبت به حذف جک هدفون در گوشی‌های اپل، کاملا طعنه‌آمیز برخورد کرد.

image

هنوز دقیقا نمی‌دانیم که گوگل قرار است Pixel 2 و برادر بزرگ‌ترش را در چه رنگ‌هایی عرضه کند و تنها رنگی که در تصاویر رندر شده و زنده قبلی شاهدش بودیم، مشکی بوده است. البته منطقی به نظر می‌رسد که این کمپانی رنگ‌های Very Silver و Really Blue را هم دوباره با نسل تازه گوشی‌هایش وارد بازار کند چراکه گوشی‌های Pixel سال گذشته به رنگ نقره‌ای و آبی مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفتند. اما آیا گوگل رنگ‌های دیگری را هم به این سری اضافه می‌کند؟ طیف قرمز این روزها حسابی پرطرفدار شده و اپل هم امسال سراغ این رنگ جالب رفته است.

image

رنگ Really Blue یکی از رنگ‌های زیبا در نسل قبلی Pixel بود اما ما امیدواریم که گوگل امسال یک رنگ دیگر هم به دو گوشی تازه‌اش اضافه کند. منظور از این رنگ تازه هم اصلا رنگ سردی مانند بژ نیست بلکه مایلیم رنگ‌های پررنگ و شادی مانند قرمز وارد میدان شوند. به تصویر رندر شده Pixel 2 در رنگ قرمز نگاه کنید تا متوجه این شور و شوق ما هم بشوید:

image

حالا تصور کنید که این رنگ قرمز با مشکی ترکیب شود. پیش از اینکه اپل نسخه قرمز iPhone 7 را ارائه کند، برخی حدس می‌زدند که این کمپانی احتمالا از رنگ مشکی در پنل جلو استفاده می‌کند؛ البته این پیش‌بینی محقق نشد. ما هنوز هم معتقدیم که این ترکیب ممکن است نتیجه شیک و جذابی داشته باشد اما ظاهرا سازندگان گوشی‌های هوشمند هیچ علاقه‌ای به ترکیب کردن رنگ‌ها ندارند. تصویر رندر شده Pixel 2 را در رنگ قرمز و مشکی ببینید تا متوجه منظور ما از ترکیب این دو رنگ شوید:

image

احتمالش بسیار کم است که ترکیب رنگی مشکی و قرمز را در Pixel جدید ببینیم اما نمی‌توانیم منکر زیبایی آن شویم. شما هم نظرتان را دراین‌باره بگویید. آیا این ترکیب رنگ یا حتی صرفا قرمز ممکن است شما را به خرید Pixel 2 و Pixel XL 2 تشویق کند؟ نظر شما درباره طراحی کلی این نسل تازه چیست؟

شکی نیست که گوگل می‌خواهد امسال گوشی‌های باکیفیتی معرفی کند و دوربین آن‌ها هم قطعا مانند نسل قبلی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. اما درباره طراحی ظاهری نمی‌توانیم از آن دفاع کنیم. مخصوصا حالا که شاهد طراحی ظاهری زیبا در Galaxy S8، Galaxy S8+ و LG G6 بوده‌ایم، مشاهده گوشی با حاشیه در بالا و پایین صفحه کمی ناراحت کننده است. البته همان‌طور که گفتیم این تصاویر فقط شایعه هستند و کمپانی گوگل هنوز هیچ تصویر رسمی از این دو گوشی تازه را به تایید نرسانده. شاید هم Pixel 2 و Pixel XL 2 با طراحی کاملا بدون حاشیه معرفی شده و فراتر از انتظار همگان ظاهر شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۹
نه قراره مثل هنگی u11حاشیه ها رو زیاد کنن و رو دستشون باد کنه وضرر بدن میدونی دیگه منظورم چیه

keyhan

۱۳۹۶/۵/۱۸
همه که قرار نیست از روی شاومی می میکس اسکی برن حاشیه کم کنن. اون کار گوشی های همیشه مقلد کره ایه که حاشیه کم میکنن عوضش طراحی رو داغون میکنن. گوشی بیش از حد دراز میشه ابعاد صفحه نمایش غیر استاندارد میشه سنسور اثر انگشت میره بغل دوربین و اسپیکرا بی کیفیت تر از قبل میشن. افتاد الان؟

mahdid

۱۳۹۶/۵/۱۸
این چرا هیچ سنسوری نداره؟؟؟بیشتر به میانرده میخوره!

محمد

۱۳۹۶/۵/۱۸
گوشی های پیکسل با قیمت بالا ارزش خرید ندارن

حمید

۱۳۹۶/۵/۱۸
طراحیش افتضاحه!
این همه حاشیه تو سال 2017!!!!