خانهاخبار
کاهش درآمد اچ‌تی‌سی در ماه ژوئیه 2017

کاهش درآمد اچ‌تی‌سی در ماه ژوئیه 2017

کمپانی اچ تی سی گزارش مالی خود برای ماه ژوئیه را منتشر کرد که نشان از کاهش درآمدهای این کمپانی دارد.
۱۳۹۶/۵/۱۸

کمپانی اچ تی سی گزارش مالی خود را برای ماه ژوئیه سال 2017 منتشر کرد که بر اساس آن، درآمد این کمپانی 205.3 میلیون دلار بوده است. این گزارش، نشان از کاهش 10.11 درصدی درآمد اچ تی سی در مقایسه با ماه قبل و 2 درصد کاهش در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل دارد. البته ماه ژوئیه در سال 2017، از نظر درآمد، دومین ماه خوب برای اچ تی سی بوده است. کمپانی‌های تایوانی معمولا به صورت ماهانه وضعیت مالی خود را گزارش می‌کنند. این گزارش به تحلیلگران اجازه می‌دهد تا عملکرد کمپانی را مورد مطالعه قرار دهند و در عین حال به ما کمک می‌کند تا عملکرد آخرین پرچم‌دار تایوانی‌ها یعنی U 11 را بسنجیم.

image

در مقایسه با اچ تی سی 10، که در ماه مه سال قبل معرفی شد، U 11 نتوانسته چندان خوب عمل کند. در سال 2016 و در اولین ماه فروش اچ تی سی 10، کمپانی تایوانی درآمدی معادل 223 میلیون دلار داشت و این درآمد با کاهش 6 درصدی در ماه دوم، به 210 میلیون دلار رسید. برای مقایسه، این کمپانی از ماه اول فروش U 11، کاهش 10 درصدی درآمد را تجربه کرده است. در سال‌های اخیر، اچ تی سی با مشکلات شدید مالی روبه‌رو بوده است که تمام تلاش خود را برای بهبود این وضعیت به کار گرفته مانند فروش گوشی‌های هوشمند با روش‌های جدید و استفاده از تکنولوژی‌های جدید در گوشی‌هایش، مانند تکنولوژی لبه‌های حساس به لمس در U 11.

آخرین پرچم‌دار کمپانی اچ تی سی، همین U 11 است که به دلیل نوآوری‌های فراوان و ظرفیت بالا، مورد ستایش فعالان این صنعت قرار گرفته است. اگر بخواهیم درباره مشخصات آن صحبت کنیم، می‌توانیم به پردازنده اسنپدراگون 835، پردازنده گرافیکی آدرنو 540، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم. دروبین به کار رفته در این گوشی، در حال حاضر بالاترین نمره را در وبسایت DxOmark دارد که نشان از عملکرد بسیار خوب این دوربین دارد. این دوربین 12 مگاپیکسلی است و ویژگی‌های فراوانی مانند OIS و HDR Boost دارد. دوربین سلفی آن هم 16 مگاپیکسلی است که برای ثبت تصاویر سلفی مناسب به نظر می‌رسد. باتری U 11 ظرفیت 3000 میلی آمپری دارد، درگاه USB آن از نوع C، و سیستم عامل پیش فرض آن اندروید 7.1.1 نوقا است.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۵
بفرما اقا کیهان سعید هم به خاطر حرف های شما به اچ تی سی میگه هنگ تی سی جالبه بعد اون سخنرانی توی صفحه مقایسه دوربین s8وsony و mi6 هنوز توهین هات ادامه داره پس از ما انتظار نداشته باش به اچ تی سی احترام بذاریم

Pm

۱۳۹۶/۵/۲۲
دلیل کاهش 10% سود این ماه htc کاهش 10% قیمت یو 11 هست
دوما با قیمتی که یو 11 داره اچ تی سی باید 7,8 تا یو 11 بفروشه تا سودی که سر هر 10 داشت رو به دست بیاره
یعنی الان 212 میلیون دلار سر 11 و 230 میلیون 10 یعنی یو یازده 6,7 برابر 10 فروش داره!
جی اس ام دهمین باره این پیامو میذارم
نه فش داره نه توهین به بحثم مربوطه منتشر کن

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
همونطور که هنگی۱۰جزو بهترین ها نبود هنگی u11 هم همینطوره حتی بدتره.هنگ تی سی یک بدنه قوی داشت که در پرچمدار جدیدش فاتحه اونم خوند.داره با شیب تند میره سمت نابودی

سعید

۱۳۹۶/۵/۲۲
بی کیفیت ترین و بنجول ترین برند بازار همینه

morady

۱۳۹۶/۵/۲۰
چند سال که این چرت و پرت ورشکستگی شرکت را گفته اند و از رو هم نمی روند.همین الانم دوربین های واقعیت مجازی اچ تی سی از بهترین ها هستند.