خانهاخبار
تماشا کنید: ماکت آیفون 8 در رنگ نقره‌ای؛ با نسخه نهایی آشنا شوید

تماشا کنید: ماکت آیفون 8 در رنگ نقره‌ای؛ با نسخه نهایی آشنا شوید

نمونه‌ای که در این ویدیو به تصویر کشیده می‌شود تقریبا همان iPhone 8 مورد انتظار ماست با این تفاوت که نمونه واقعی نیست و تنها یک ماکت است.
۱۳۹۶/۵/۱۷

یوتوبر معروف، مارکز براونلی، ماکتی از آیفون 8 بدست آورده که ادعا می‌کند از طرف شرکت‌های سازنده قاب و لوازم جانبی به‌دست وی رسیده است. مارکز در این ویدیو به بررسی کامل ابعاد، نمای ظاهری و مشخصات احتمالی آیفون ۸ می‌پردازد که دیدن آن خالی از لطف نیست.

تقریبا اطمینان داریم که این همان نسخه نهایی آیفون ۸ است که در ماه سپتامبر رسما معرفی می‌شود. امسال قرار است آیفون ۸ در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس رونمایی شود و به عنوان محصولی متفاوت و شایسته، در دهمین سال تولد آیفون لقب بگیرد.

در مورد تاریخ دقیق مراسم معرفی و ورود آیفون‌های جدید به بازار اطلاع دقیقی در دست نیست. اما در مورد نمای ظاهری و مشخصات سخت‌افزاری آن تاکنون اطلاعات نسبتا موثقی بدست آمده که تصویر ذهنی ما را از این محصول روشن و شفاف می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۸
پشتش شبیه گوشی های فیک چینیه.هرچند آیفون ۸تنها رقیب نوت۸ ه

MOEIN

۱۳۹۶/۵/۱۸
جلوش خوبه ولی عقبش نه در مجموع به شیکی اس8 نیست مخصوصا اون شیشه پشتش که اس8 سایه روشن خوبی توش میفته

مصطفی

۱۳۹۶/۵/۱۷
رویاییه ..تا الان قشنگترین گوشیه که دیدم

sina

۱۳۹۶/۵/۱۷
یادمه روزی که آیفون 6 در حال معرفی بود همه می گفتن وای چقدر زشته دوران آیفون یه سر اومده و جالبه دقیقا یک ماه بعد به عنوان زیباترین و خوش دست ترین گوشی اون سال معرفی شد ! فارغ از بیرون زدگی لنز دوربین که یه علت باریکی بیش از حد بود
مطمئنا این گوشی نیز همین سرنوشت تکراری رو طی خواهد کرد ولی چه خوبه زود قضاوت نکنیم و منتظر باشیم و تا چیزی رو از نزدیک ندیدیم نظر ندیم
قطعا اعتقاد دارم افرادی که این گوشی رو طراحی کردن قطعا از من و شما باهوشتر بودن و پیش بینی همه چیزو کردن وگرنه الان ما جای اونا بودیم
با آرزوی موفقیت دوست عزیز

یاسر

۱۳۹۶/۵/۱۷
آیفون همیشه گوشیه خوبه بوده،
ولی من سامسونگ و هواوی رو بیشتر میپسندم،به چند دلیل:
۱-صفحه نمایش سوپر امولد واقعا جذاب هست،دوربین هایش خوبی داره سامسونگ.
۲-هواوی طراحی خوبی داره،شیک،ضخامت کم،طراحی لنز بدون بیرون زدگی از بدنه،دوربین هم پیشرفت فوق العاده ای داشته.
۳-اما اپل با این همه سابقه تولید گوشی و اسم و رسم لنز دوربینش که بیرون زده هست خیلی تو ذوق میزنه(اگه قرار باشه گارد براش خرید خوب چه فایده که این همه از جنس بدنه پشتی تعریف می‌کنه) ،گران هم هست و می‌تونی با قیمت کم تر گوشی بهتری خرید،تو ایران هم که هیچ شرکتی خدمات نمی‌ده اگه هم میگن دروغه چون خود اپل به شرکت ایرانی جواز نداده باید بره خارج از کشور.
در کل الان همه برندها دارن با سرعت پیشرفت می‌کنه من خودم به شخصه پول به گوشی میدم که هم امکانات خوب داشته باشه هم طراحی خوب و صد. البته به مشتریانش اهمیت بده. نه مثل اپل که ایرانی هارو هم ...حساب نمی‌کنه و خدمات نمی‌ده(تحریم)
یا علی