خانهاخبار
نسخه طلایی رنگ گوشی وان‌پلاس 5 با قیمت 480 دلار معرفی شد

نسخه طلایی رنگ گوشی وان‌پلاس 5 با قیمت 480 دلار معرفی شد

شرکت وان‌پلاس، نسخه جدیدی از گوشی پرچم‏دار جدیدش را با رنگ طلایی معرفی کرده است و این مدل، به صورت محدود در دسترس خواهد بود.
۱۳۹۶/۵/۱۷

شرکت وان‎پلاس، به‎تازگی و به صورت رسمی از نسخه Soft Gold (طلایی رنگ) گوشی پرچم‎دار وان‎پلاس 5 رونمایی کرده است. در حالی‌که انتظار می‌رفت مشخصات سخت‌‏افزاری نسخه طلایی رنگ وان‌پلاس 5 به تبعیت از مدل‌های مشکی و خاکستری رنگ آن، متفاوت از مدل‌های موجود باشد؛ این مدل، با مشخصات‌فنی مشابه با نسخه خاکستری رنگ وارد بازار می‌‏شود.

image

در همین رابطه، باید اشاره کرد که مدل پایه وان‎پلاس با رنگ خاکستری به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه مجهز شده است و مدل مشکی رنگ آن نیز با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه عرضه می‎شود. نسخه طلایی رنگ وان‌پلاس 5 که به‎تازگی معرفی شده است، مانند مدل پایه از شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه استفاده می‏کند.

شرکت سازنده، هم‌چنین اعلام کرده است که نسخه خاکستری رنگ، دیگر تنها به مدل پایه با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت محدود نخواهد بود و در صورتی‌‏که مایل به خرید نسخه قدرت‏مندتر پرچم‏دار جدید این شرکت هستید اما رنگ خاکستری مورد پسند شما واقع شده است، می‌‏توانید به‌‏زودی مدل خاکستری رنگ را با هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه خریداری کنید.

image

براساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت وان‌پلاس، نسخه طلایی رنگ گوشی پرچم‎دار وان‏پلاس با قیمت 479 دلار به فروش خواهد رسید. این مدل، هماکنون برای سفارش از طریق وب‎سایت OnePlus.net در دسترس قرار دارد. زمان عرضه این مدل در کشور هند، مدتی بعد اعلام خواهد شد. در صورتی‌که مایل به خرید این مدل هستید، باید توجه داشت که مدل طلایی رنگ به صورت محدود تولید شده است و در صورت اتمام موجودی، مجدداً عرضه نخواهد شد.

image

در رابطه با مشخصات‏ سخت‌‏افزاری وان‎پلاس 5 به‌‏طور خلاصه می‏توان گفت که این مدل از نمایشگر 5.5 اینچی Optic AMOLED فول اچ‎دی، چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام، دوربین دوگانه 16 و 20 مگاپیکسلی و یک شاتر 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده می‎کند. برای دوربین سلفی نیز، یک شاتر 16 مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. باتری 3300 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع Dash Charge از دیگر ویژگی‌های پرچم‏دار جدید شرکت وان‌‏پلاس به شمار می‎رود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایران

۱۳۹۶/۵/۱۷
وان پلاس واقعا گوشی های خیلی خوبی تولید میکنه واقعا ارزش خرید دارن.