خانهاخبار
رندر جدید آیفون 8 و اطلاعات جدیدی از طراحی پنل جلویی

رندر جدید آیفون 8 و اطلاعات جدیدی از طراحی پنل جلویی

قطعا جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین پرچم‌دار امسال، iPhone 8 خواهد بود. این گوشی به مناسبت ۱۰ سالگی برند آیفون تولید می‌شود و قرار است طراحی تکراری و چند ساله نسل‌های قبل را متحول کند.
۱۳۹۶/۵/۱۷

با وجود این که هنوز با معرفی آیفون ۸ بیش از یک ماه فاصله داریم و حتی ممکن است تا اواخر اکتبر وارد بازار نشود، اما به لطف شایعات و اخبار، هر روز بیشتر و بیشتر با این دستگاه آشنا می‌شویم. همان‌طور که می‌دانیم، کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا پایان امسال سه مدل آیفون جدید معرفی کنند که به احتمال زیاد دو مدل آن (آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس) در اواسط ماه سپتامبر از راه می‌رسند.

اما مدل سوم که پس از چند سال قرار است ظاهر تکراری خانواده آیفون را متحول کند، با نام احتمالی آیفون ۸ و احتمالا یک ماه پس از دو مدل دیگر راهی بازار می‌شود. از مشخصات بارز این گوشی استفاده از پنل OLED است که برای اولین بار در خانواده آیفون شاهد آن خواهیم بود. تا به حال رندرها و اطلاعات بسیاری از ظاهر و طراحی آیفون ۸ منتشر شده است، اما به تازگی افشاگر معروف دنیای گوشی‌های هوشمند، ایوان بلس، تصویر دیگری را منتشر کرد که اطلاعات قبلی درباره طراحی آیفون ویژه امسال را تصویق می‌کند.

image

این رندر تایید می‌کند که در قسمت بالای نمایش‌گر آیفون ۸ یک بریدگی نه چندان زیبا وجود دارد، در این قسمت دو سنسور، یک بلندگو برای تماس صوتی و دوربین دوم گوشی قرار دارد؛ همچنین در این عکس اثری از کلید هوم دیده نمی‌شود. گرچه کاهش حاشیه بسیار زیاد گوشی که در نسل‌های قبل به آن انتقاد می‌شد یک اقدام قابل تحسین است، اما محل قرارگیری سنسورها و دوربین که از از صفحه نمایش جدا شده، باعث کاهش زیبایی زبان طراحی جدید اپل شده است. متاسفانه به دلیل این که در این عکس گوشی درون یک قاب قرار گرفته نمی‌توانیم بدنه و کناره‌های گوشی را دقیق ببینیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Erfan

۱۳۹۶/۵/۱۹
یعنی فقط اومدی بگی سامهنگ گوشی خوبیه پس بکش دیگه اندروید بی در و پیکر رو دیگه بعدا داری سرعت ios رو با اندروید مقایسه میکنی؟ ههههه همیشه اپل منفی میگیره نظر هاش چون شماها هستین که نمیتونین بخرین و حسودیتون میشه یعنی اصلا در شان شماها نیست اپل

ارزش ایرانی به همیناس

۱۳۹۶/۵/۱۷
ایران باید اپلو تحریم کنه شرکته؟
ایرانیو اصن ادم حساب نمیکنه گوشیاشم که دیگه دارن از حالت نواور بودن به کپی بودن تغییر عنوان میدن ازنظر سرعتو قیمت هم شرکت هایی مثل شیائومی سامسونگ بهترن بره گمشه اپل?

محمد

۱۳۹۶/۵/۱۷
اگه سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش بود عالی میشد اما فکر نکنم تا دو سال اینده این امر محقق شه

Parsa

۱۳۹۶/۵/۱۷
این رندر ها دیگه تکراری شدن الان تنها معمای باقی مونده سنسور تشخیص اثر انگشته