خانهاخبار
رندرهای جدید از پیکسل 2 گوگل با طراحی جذاب و رنگ‌های متنوع

رندرهای جدید از پیکسل 2 گوگل با طراحی جذاب و رنگ‌های متنوع

یک طراح، رندرهایی را براساس تصویر فاش شده از نمونه واقعی گوشی پیکسل 2 طراحی کرده است و انتظار می‎رود طراحی نهایی پرچم‎دار جدید گوگل به این تصاویر شباهت داشته باشد.
۱۳۹۶/۵/۱۶

رندرهای پیکسل 2 در اواخر هفته جاری، به‌دست آمده و طراح آن، رندرهای جدید را براساس تصویر واقعی گوشی پیکسل 2 طراحی کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، مدتی پیش تصویری از گوشی پیکسل 2 منتشر شد که از عرضه این مدل با حاشیه‌های زیاد در اطراف صفحه‎نمایش خبر می‌‏دهد.

رندرهای جدید، گوشی پیکسل 2 را در چهار رنگ مختلف مشکی و خاکستری، قرمز، قهوه‎ای روشن و نقره‌ای و سفید، به نمایش می‌گذارد. هم‏چنین در این رندرها، مشاهده می‎شود که پنل جلوی گوشی پیکسل 2 تنها در مدل سفید و نقره‏ای آن، سفید خواهد بود. احتمالاً در سایر مدل‏‌ها از جمله مشکی و خاکستری، پنل جلوی آن‌ها مشکی خواهد بود.

image

گوشی پرچم‏دار جدید گوگل با نام پیکسل 2، با اسم‌رمز Walleye در حال توسعه است و شرکت اچ‌تی‎سی، این مدل را تولید خواهد کرد. شرکت گوگل در طراحی این مدل، گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL را مورد بررسی قرار داده است و به همین جهت، پیکسل 2 شباهت غیرقابل انکاری به نسل قبل دارد. هرچند، پیکسل XL 2 توسط ال‌جی توسعه می‌یابد و طراحی آن نسبت به برادر کوچک‌ترش یعنی پیکسل 2 کاملاً متفاوت است.

پیکسل 2 به یک نمایشگر با نسبت ابعاد مرسوم 16 به 9 مجهز شده است؛ به همین جهت، این مدل فاقد طراحی کشیده گوشی‌های پرچم‌دار دیگر در نیمه دوم سال 2017 است. پیکسل 2 XL نیز، از یک نمایشگر بدون حاشیه استفاده می‎کند و نسبت ابعاد نمایشگر آن 18 به 9 خواهد بود؛ هرچند، طراحی پنل پشتی در هر دو گوشی مشترک است.

image

براساس تصاویر فاش شده، گوشی پیکسل 2 از یک سنسور بزرگ‌تر برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد و شرکت سازنده، ابعاد بدنه شیشه‎ای را در پنل پشتی کاهش داده است. سنسور اثرانشگت روی بدنه فلزی دستگاه جای گرفته؛ در حالی‌که در نسل قبل، سنسور اثرانگشت در پنل شیشه‎ای در پشت گوشی قرار داشت.

شرکت گوگل، گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را به فریم حساس به فشار مجهز خواهد کرد؛ به عبارت بهتر، می‌توانید با اعمال فشار مشخص به فریم گوشی، برنامه‌های مشخصی را اجرا کنید. برخلاف نسل قبل، گوشی‌های جدید گوگل فاقد جک هدفون 3.5 میلی‎متری است و این درگاه به دلیل افزایش مقاومت بدنه گوشی‏های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL در برابر آب و گرد و غبار، کنار گذاشته خواهد شد. گوشی‌های پرچم‏دار جدید گوگل ماه اکتبر در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۷
از کی تا حالا به آندروید میگن آندریود؟؟خخخخ خیلی سطح اطلاعات بالایبی داری?????
پدر تکنولوژیت همین روزاست ورشکست بشه با اون گندی که در ساخت هنگیu11 زده.یادمون نرفته سر پیکسل چقدر به گوگل ضرر وارد کرد:از کار افتادن اسپیکر و میکروفون دوربین هفت رنگ و...قیمت بالا که همه اش رو دستشو باد کرد.چون هنگ تی سی دستمزدش پایینه و یک شرکت اسمبل کاری بیش نیست دادن بهش وگرنه همه میدونن از شرکت های چینی هم داغون تره

Overclock

۱۳۹۶/۵/۱۷
Htc رو من خوب یادمه از قدیم باکلاس و حرفه ای بود رقیبش هم imate بود بعدا نوکیا مدل های ارزان قیمت زدم که واقعا نمیرسید به این دو برند بعد هم سونی اری p900 رو زد بعد ها سامسونگ گوشی های ارزان و بی کیفیت نسبت به نوکیا تولید کرد البته قیمت پایین تری هم داشت و ایفون هم که اخر سر اومد .هنوزم من htc رو ترجیح میدم چون با کیفیت و خاصه.

ایمی

۱۳۹۶/۵/۱۷
حیفه این همه امکانات نیست که با این دیزاینه خیلی ضعیف از بین بره؟؟

mez

۱۳۹۶/۵/۱۶
باز هم همان اشتباه و باز هم افتادن تو چاه با طناب پوسیده شرکت ورشکسته اچ تی سی
شکستی دیگر برای گوگل

حسین

۱۳۹۶/۵/۱۶
اصلا هم طرح جالبی نداره
سامسمونگ ال جی و اچ تی سی زیبا تر اند