خانهاخبار
طرح مفهومی گلکسی اس 9 سامسونگ فاش شد؛ چهار دوربین و نمایشگر 4K

طرح مفهومی گلکسی اس 9 سامسونگ فاش شد؛ چهار دوربین و نمایشگر 4K

طرح‌های مفهومی جدید گلکسی S9، پرچم‎دار جدید سامسونگ را با چهار دوربین و نمایشگر 4K به نمایش می‌گذارد. هم‏چنین، خبری از حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر نیست و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در گلکسی S9 بیشتر از گذشته خواهد بود.
۱۳۹۶/۵/۱۶

طرح مفهومی جدید گلکسی اس 9 در اوایل هفته جاری، منتشر شد و طراح، این مدل را به عنوان نسخه کوچک‌تر و قدرت‎مند از فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت 8 معرفی کرده است که در اواخر ماه جاری میلادی معرفی می‎شود. در شایعات پیشین به عدم افزایش اندازه نمایشگر گلکسی اس 9 اشاره شده بود؛ به همین جهت، احتمالاً این مدل به صفحه‌نمایش 5.8 یا 5.7 اینچی مجهز می‎شود. هم‎چنین، قابل پیش‌بینی است که شرکت سامسونگ، رزولوشن نمایشگر را در مقایسه با نسل قبل افزایش دهد و به همین جهت، احتمالاً نمایشگر سوپر آمولد گلکسی اس 9 از رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل استفاده می‌کند.

image

پرچم‎دار جدید سامسونگ به یک نمایشگر بدون لبه مجهز خواهد بود؛ هم‎چنین، چندان غیرممکن نیست که گلکسی اس 9 با دوربین سلفی دوگانه 8 مگاپیکسلی راهی بازار شود. البته اگر پیش‌بینی‌های مینگ‌چی کو صحت داشته باشد، گلکسی اس 9 فاقد سنسور یکپارچه با نمایشگر است. این مدل، هم‎چنین به سنسور تشخیص عنبیه چشم مجهز شده است و احتمالاً از سیستم تشخیص چهره مانند نسل قبل استفاده می‌کند.

image

ابعاد مدل مفهومی گلکسی اس 9، برابر است با 148.9 در 68.1 در 8 میلی‌‏متر؛ عدد آخر مربوط به ضخامت این مدل خواهد بود. هم‏چنین در مدل طراحی شده، هیچ خبری از برآمدگی دوربین نیست؛ چینش دوربین دوگانه نیز مانند گلکسی نوت 8 خواهد بود و سنسورهای 16 مگاپیکسلی دوربین دوگانه به صورت افقی چیده شده‎اند. فلاش LED دوگانه نیز برای دوربین اصلی درنظر گرفته شده است و اگر شایعات پیشین را نیز مورد توجه قرار دهیم، چیپ‌ست اگزینوس 9810 به گلکسی اس 9 قدرت می‌‏دهد؛ این تراشه مبتنی بر لیتوگرافی 8 نانومتری است. نسخه‎های درنظر گرفته شده برای ایالات متحده نیز ازیک تراشه مبتنی بر معماری پردازش 7 نانومتری استفاده می‌‏کند؛ کوالکام احتمالاً این چیپ‌ست را اسنپدراگون 845 خواهد نامید.

image

سامسونگ، احتمالاً نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس را در اواخر فوریه و در نمایشگاه MWC معرفی خواهد کرد؛ هرچند، گلکسی اس 8  گلکسی اس 8 پلاس امسال در اواخر ماه مارس معرفی شده بودند.  باید دید که آیا شرکت سامسونگ، گوشی‌های جدیدش را در بهار معرفی خواهد کرد یا آن‏ها را در اواخر زمستان ارائه می‌دهد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

yh

۱۳۹۶/۸/۸
گلکسی اس9 گوشی خوبی خواهند به شرطی مثل مدل های قبلیش بنجل نباشه

Ba

۱۳۹۶/۵/۱۹
مقایسه کیفیت ساخت هنگ‌تی‌سی u11 و S8 که هنگ‌تی‌سی بی کیفیت از وسط نصف میشه ولی S8 حتی خم هم نمیشه
S8:
http://www.aparat.com/v/P9nkC
U11:
http://www.aparat.com/v/0akCj#
تایید کن جی اس ام تا شاید بعضیا از خواب بیدار بشن :))))

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۹
بله کیهان هیچ وقت جواب مارو نمیده .هیچوووووقت یعنی مدیونید فکر کنید دارم تیکه میندازم

keyhan

۱۳۹۶/۵/۱۸
http://www.aparat.com/v/B5Gwe
مقایسه دوربین های گلکسی اس8، گوگل پیکسل، اچ تی سی یو11
اقا تایید کنید لینک از اپاراته!

keyhan

۱۳۹۶/۵/۱۸
سعید تو هنوز نفهمیدی اونکه اچ تی سی داره دکمه نیست یه پد لمسیه! هی میگی دکمه هوم سامهنگو تقلید کرد. اتفاقا اچ تی سی با لمسی کردن دکمه هوم خیلیارو از جمله ایفون به تقلید از خودش وا داشت و بعد از اچ تی سی 10 همه دکمه های هومشونو لمسی کردن! اونی که تو بهش میگی تقلید در واقع خود نوآوری بود! و در مورد یو الترا باید بهت بگمکه سامهنگ تو خوابشم ظرافتو طراحی یو الترا رو نخواهد دید و حتی نویسندگان سایت ها هم ارزو میکنن نوت 8 مانند یو الترا بدرخشه! فقط چون لنزش مثل اچ تی سی وان ام9 مربعی شکله میگین تقلید ولی یو11 و یو پلی چون لنزشون دایره ای شکله دیگه تقلید نیستن! یعنی اینقدر سطحی بینی؟