خانهاخبار
باتری 3300 میلی‌آمپری برای گلکسی نوت 8 تأیید شد

باتری 3300 میلی‌آمپری برای گلکسی نوت 8 تأیید شد

تصویر جدیدی از باتری گلکسی نوت 8 به‌دست آمده است که شایعات پیشین پیرامون ظرفیت باتری فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ را تأیید می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۱۵

در اوایل هفته، شایعه‌پرداز سرشناس توئیتر، ایوان بلس اطلاعاتی را پیرامون مشخصات سخت‌افزاری فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر کرد. در اطلاعات فاش شده، به یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت برای گلکسی نوت 8 اشاره می‌شود؛ به‎تازگی، تصویر جدیدی از باتری‌های گلکسی نوت 8 به‎دست آمده است که ظرفیت فاش شده برای باتری این فبلت رده‌‏بالا را تأیید می‌کند.

در همین رابطه، باید اشاره کرد گلکسی اس 8 به یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و گلکسی اس 8 پلاس با یک باتری 3500 میلی‌‏آمپر ساعت عرضه می‎شود. از سوی دیگر، سامسونگ گلکسی نوت 7 را به یک باتری با ظرفیت 3500 میلی‎آمپر ساعت مجهز کرده بود و البته ظرفیت باتری در نسخه بازسازی شده این فبلت یعنی گلکسی نوت FE (مخفف Fan Edition) به دلیل رعایت ایمنی دستگاه، به 3200 میلی‌آمپر کاهش یافت.

image

علت کاهش ظرفیت گلکسی نوت 8 قابل پیش‌بینی بوده است؛ سامسونگ فبلت پرچم‏دار جدیدش را با یک نمایشگر 6.3 اینچی Infinity Display عرضه خواهد کرد؛ در حالی‌که ابعاد آن در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس تغییر چندانی نداشته است. هم‏چنین، باید اشاره کرد که گلکسی نوت 8 به یک قلم S-Pen مجهز شده؛ به همین جهت، این قلم نیز بخشی از فضای داخلی گوشی را به خود اختصاص می‌‏دهد. با توجه به این موارد، عرضه گلکسی نوت 8 با یک باتری با ظرفیت کم‏تر در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس منطقی به‌نظر می‌رسد؛ هرچند، باید دید که شرکت سامسونگ، چگونه خواهد توانست بر محدودیت‎های ظرفیت باتری فبلت پرچم‏دار جدیدش غلبه کند.

لازم به‌ذکر است که شرکت سامسونگ، فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت 8 را 23 آگوست (1 شهریور) معرفی خواهد کرد. اگر به دنبال جزئیات بیشتری پیرامون شارژدهی باتری فبلت جدید سامسونگ هستید، فعلاً بهتر است مدتی منتظر بمانید تا شرکت سازنده به صورت رسمی از گلکسی نوت 8 رونمایی کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

سهیل

۱۳۹۶/۵/۱۷
بله با شما موافقم من گوشی داشتم با باتری 3300 که در حد S6 که باتریش زیر 3000 بود هم کار نمیکرد. تجربه نشون داده بهبود نرم افزار و سخت افزار در مصرف باتری تاثیر بیشتری داره تا بالا بردن ظرفیت باتری‌.

علی

۱۳۹۶/۵/۱۷
اصلا شاید یه شایه هست شاید اومد و سامسونگ یه باتری فوق العاده گزاشت و اینکه زمانی که galaxy note 5 امود همه گفتن ای وای این باتری از گلکسی نوت 4 ضعیف تره که ولی من الان 2 سال این گوشیرو دارم یعنی galaxy note 5 رو دارم به نظرم بهترین باتری رو داره پس ببینید galaxy note 8 با باتریش چه غوغایی کنه اصلا همیشه سری نوت سامسونگ همیشه از سری اس و خیلی از برند های دیگه بهتره البته بجز galaxy note 7

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۶
کاش یکم حجم باتریش بیشتر بودمثلا 3500

شاهین

۱۳۹۶/۵/۱۶
داداش شما عاشق اعداد و ارقامی بفرما گوشی چینی بخر همون رم 8 هم که میخواستی دارن!

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۱۶
با این باطری ناچیز 3300 میلی آمپری برای سامسونگ و گلکسی note8 متاسفم