خانهاخبار
تصاویر ماکت آیفون 7s پلاس با بدنه‎ای از جنس شیشه

تصاویر ماکت آیفون 7s پلاس با بدنه‎ای از جنس شیشه

گوشی‌های آیفون اپل، امسال با سه مدل جدید به‌روزرسانی خواهد شد و آیفون 7S و آیفون 7S Plus، دو مدل از میان آن‏ها خواهد بود. به‌‏تازگی، تصاویری از نمونه ساختگی آیفون 5.5 اینچی جدید اپل به‌دست آمده است که تأیید می‌‏کند این مدل با بدنه‌‏ای از جنس شیشه عرضه می‌‏شود.
۱۳۹۶/۵/۱۵

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از مدل‎های ساختگی آیفون 7S Plus توسط یک شایعه‎پرداز فاش شده است که آیفون 5.5 اینچی جدید اپل را با بدنه شیشه‎ای به نمایش می‎گذارد. آیفون 7S Plus، یکی از سه گوشی‌هوشمند جدیدی خواهد بود که توسط اپل در سال 2017 عرضه می‌‏شود.

 البته هنوز مشخص نیست با توجه به عرضه یک مدل رده‌بالا توسط شرکت اپل با نام آیفون «پرو» یا آیفون 8، آیفون‌های 5.5 اینچی و 4.7 اینچی جدید اپل که در شایعات گذشته با نام آیفون 7S Plus و 7S از آن‏ها یاد شده است؛ چه نامیده می‏‌شود. با این‎حال، انتظار می‌رود که آیفون‌های 7S اپل از نظر طراحی مشابه با آیفون‌های 2016 شرکت اپل باشند و تنها مشخصات سخت‏‌افزاری آن‌ها ارتقا یابد.

image

یک وجه تمایز میان آیفون‎های 7S با آیفون‌ 7، بدنه پشتی آن است که از جنس شیشه خواهد بود؛ همان‏طور که می‌دانید، شرکت اپل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را با بدنه فلزی عرضه کرده است. علت تغییر جنس بدنه پشتی، پشتیبانی آیفون‌های 5.5 اینچی و 4.7 اینچی جدید اپل از قابلیت شارژ القایی است و گمان می‌رود که هر دو مدل به صورت بی‌سیم شارژ خواهد شد.

هرچند، اگر به دنبال یک گوشی پرچم‌دار با تغییرات گسترده هستید؛ خرید آیفون 8 (هنوز نام تجاری این مدل مشخص نشده است) را با نمایشگر OLED بدن حاشیه، پشتیبانی از واقعیت افزوده و قابلیت‌های رده‌بالای دیگر پیشنهاد می‎کنیم. همین تغییرات باعث شده است تا بخش عمده‏‌ای از توجه شایعه‌‏پردازان روی آیفون 8 متمرکز شده باشد.

پیرامون آیفون‌های 7S، علاوه‌بر پشتیبانی این مدل‌ها از قابلیت شارژ بی‌سیم، باید گفت که گمان می‎رود آیفون 7S و آیفون 7S Plus اپل با تراشه A11 راهی بازار شود؛ هرچند، ممکن است تفاوت‏‌هایی بین چیپ‌ست به کار گرفته شده در آیفون 7S و آیفون 8 وجود داشته باشد. علاوه‌‏براین، شاید شرکت اپل مدل پایه آیفون 7S و آیفون 7S Plus را با 64 گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهد؛ هرچند، مینگ‌چی کو مدتی پیش اعلام کرده بود که مدل پایه آیفون 7S به 32 گیگابایت حافظه مجهز خواهد بود.

image

شایعه پردازان به دلیل عدم اعمال تغییرات بنیادی در آیفون 7S و آیفون 7S Plus، گمان می‌کنند هر دو مدل با قیمتی نزدیک به نسل قبل عرضه خواهد شد؛ به همین جهت، باید منتظر عرضه مدل پایه آیفون 7S با قیمت 650 دلار و مدل پایه آیفون 7S Plus با 769 دلار باشید. شرکت اپل، آیفون 7S و آیفون 7S Plus را به همراه گوشی پرچم‌‏دار جدید خود یعنی آیفون 8 یا آیفون پرو در نیمه دوم شهریور معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود هر سه مدل پس از معرفی رسمی وارد بازار شوند؛ هرچند، برخی مدعی هستند آیفون 8 تا اواخر امسال راهی بازار نخواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)