خانهاخبار
فیلیپس پس از غیبتی دو ساله دوباره گوشی تولید می‌کند

فیلیپس پس از غیبتی دو ساله دوباره گوشی تولید می‌کند

آخرین گوشی‌ای که برند هلندی فیلیپس روانه بازار کرد به سال 2015 برمی‌گردد. این وقفه دو ساله حکایت از عدم استقبال کاربران از گوشی‌های این کمپانی دارد. حالا پس از دو سال خط تولید فیلیپس دوباره به حرکت درآمده است اما اصلا استارت قوی‌ای به نظر نمی‌رسد! این برند قصد دارد با یک پایین‌رده به نام S310X کار خود را در سال 2017 آغاز کند.
۱۳۹۶/۵/۱۵

فیلیپس که با همه چیز شناخته می‌شد بجز گوشی هوشمند، چند سال پیش گوشی‌های سری S و V را روانه بازار کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت با استقبال چندانی از سوی کاربران مواجه نشد و کمپانی هم ترجیح داد منابع خود را صرف کالاهایی کند که در آن‌ها از محبوبیت خاصی برخوردار است. ظاهرا امسال قرار است این سیاست دستخوش تغییراتی شود و بازار پرسود گوشی‌های هوشمند، مدیران فیلیپس را کمی غلغلک داده است. در ادامه شایعاتی پیرامون جدیدترین گوشی این برند را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اخیرا سازمان تنظیم مقررات رادیویی چین، TENAA، گوشی جدیدی از فیلیپس به نام S310X را بررسی و تایید کرده است. در صورتی که این نام اصلی گوشی باشد احتمالا ادامه دهنده سری S است که تولیدش در 2015 متوقف شد. نکته‌ای که وجود دارد این است که معمولا وقتی گوشی‌ای تاییدیه TENAA را کسب می‌کند در آینده نچندان دور روانه بازار می‌شود اما گوشی فیلیپس چندان آماده به نظر نمی‌رسد!

image

به عنوان مثال گوشی یا گوشی‌هایی که به وسیله چین تایید شده‌اند، همگی به اندروید 6، مارشملو، مجهز هستند! آیا فیلیپس پس از دو سال دوری از دنیای اسمارت‌فون‌ها حالا با گوشی‌ای وارد گود می‌شود که به اندروید 6 مجهز شده است؟ نکته دیگر اینکه سه گوشی با مشخصات مختلف اما همگی به نام S310X برای TENAA فرستاده شده‌اند؛ تفاوت آن‌ها این است که هرکدام رم 1، 2 و 3 گیگابایتی دارند که به ترتیب به حافظه داخلی 8، 16 و 32 گیگابایتی مجهز شده‌اند. این موضوع حکایت از عدم اطمینان فیلیپس در تصمیمش برای S310X دارد و احتمالا در حال آزمایش مشخصات مختلف برای گوشی جدیدش است.

image

بقیه مشخصات این گوشی حکایت از قرارگیری آن در پایین‌رده‌های بازار دارد. به عنوان مثال می‌توان به نمایشگر 5 اینچی اچ‌دی، باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی، و پردازنده بی‌نام 1.25 گیگاهرتزی اشاره کرد. دوربین پشتی دستگاه از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد حال آن‌که دوربین جلوی آن تنها 2 مگاپیکسل است و هیچکدام رزولوشن HD ندارند! این ارقام حتی در پایین‌رده‌های بازار هم به چشم نمی‌خورد و این نکته هنوز مبهم است که چرا کاربران باید سراغ یک پایین‌رده از برندی گمنام بروند که هنوز امتحان خود را در دنیای گوشی‌های هوشمند پس نداده است؟

جالب توجه اینکه S310X از کارت حافظه خارجی تا سقف 32 گیگابایت و اتصالات 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. نظر شما درباره این گوشی چیست؟ در صورتی که قصد خرید یک گوشی پایین‌رده داشته باشید، آیا برند آن برای شما مهم است؟ یا اینکه صرفا به قیمت آن توجه می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad

۱۳۹۶/۵/۱۵
یکی از با کیفیت ترین برند هایی که میشناسم?پولش باشه حتمن میخرم