خانهاخبار
شارپ 17 مرداد از گوشی بدون حاشیه جذابش رونمایی می‌کند

شارپ 17 مرداد از گوشی بدون حاشیه جذابش رونمایی می‌کند

بعد از انتشار چند تصویر افشا شده از گوشی بدون صفحه شارپ، این شرکت ژاپنی رسما اعلام کرده 8 اوت (17 مرداد) از Aquos S2 رونمایی می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۱۵
image

این روزها یکی از اصلی‌ترین مدهای بازار گوشی‌های هوشمند، صفحه نمایش بدون حاشیه است. بعد از معرفی جی 6 و گلکسی اس 8 همه چشم انتظار رونمایی آیفون 8 هستند. آیفونی که قرار است در دهمین سالگرد معرفی آیفون رونمایی شود و گفته می‌شود خاص است. عادت داریم که بعد از معرفی آیفون‌ شرکت‌های زیادی طرح آن را کپی و در گوشی‌هایشان استفاده کنند، اما این بار پیش از معرفی این گوشی با محصولی رو به رو هستیم که شباهت زیادی به رندرهای منتشر شده از آیفون 8 دارد و رنگ زرد چشم‌گیری دارد.

گوشی‌ای که از آن صحبت می‌کنیم، پرچم‌دار جدید شارپ است. چند روز پیش تصویری از این محصول منتشر شده بود و اکنون شارپ رسما آن را تایید کرده است: مراسم رونمایی از Sharp Aquos S2 در تاریخ 8 اوت (17 مرداد) در پکن برگزار می‌شود.

image

شارپ معمولا گوشی‌هایش را تنها در ژاپن به فروش می‌رساند، در نتیجه این محصول اولین گوشی هوشمند شارپ است که بعد از چهار سال است در چین نیز عرضه می‌شود و اتفاقا محصول قابل توجهی است. نکته بارز این محصول نمایشگر حقیقتا بدون لبه آن است. جی 6 و اس 8 نمایشگرهای واقعا خوبی دارند، اما باز هم در بالا و پایین کمی حاشیه مشاهده می‌شود. اما Aquos S2 هیچ حاشیه‌ای ندارد و تنها در قسمت بالای نمایشگر به اندازه یک دوربین سلفی پیکسلی وجود ندارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی 84.95 درصد است! شارپ می‌گوید که این گوشی 5.5 اینچی ابعادی برابر با یک گوشی 5 اینچی دارد.

و نکته‌ی جذاب دیگر همین جاست: حسگر اثر انگشت Aquos S2 به قاب پشتی منتقل نشده بلکه زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. ویژگی‌ای که گفته می‌شود در گلکسی نوت 8 و آیفون 8 نیز شاهد آن خواهیم بود، هرچند امکانش کم است. بنابراین شارپ اولین شرکتی خواهد بود که یک محصول تجاری با صفحه نمایش واقعا بدون حاشیه و حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش به بازار عرضه خواهد کرد.

نکته‌ی اصلی طراحی بدون لبه از بین بردن محدودیت‌های تکنولوژی، دستیابی به زیبایی بصری و کارآیی دو برابر و به وجود آوردن تجربه‌ای خارق‌العاده برای کاربران است.

دکتر لو جونگ‌شنگ، مدیرعامل شارپ موبایل

image

شارپ به دنبال راه حلی برای رسیدن به نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 100 درصد است که در این راه باید برای جانمایی دوربین سلفی چاره‌ای بیندیشد. از زمانی که شرکت تایوانی فاکسکان شارپ را خریده‌، تمایل این شرکت ژاپنی برای ورود جدی به بازار گوشی‌های هوشمند بیش از پیش شده است.

گفته می‌شود صفحه نمایش این محصول رزولوشن 4K خواهد داشت. این گوشی از تاریخ 14 اوت روانه بازار خواهد. باید منتظر ماند و دید شارپ چه دست‌پختی برای کاربران آماده کرده است.

نظر شما در مورد این گوشی هیجان‌انگیز چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

حسین

۱۳۹۶/۵/۱۵
درود به شرکتهای اصیل و پیشرو ژاپنی که بدون سر و صدا و هیاهو کاری میکنند کارستان

علیرضا

۱۳۹۶/۵/۱۵
وقتی دوست گرامی چنین گوشی هایی وارد ایران نمیشود یا با زمان تاخیر بالای یک سال وارد میشود دیگر چه نظری در مورد آن میشود داد؟

tv

۱۳۹۶/۵/۱۵
ظاهرش خیلی خوشکله البته به شرطی که از فلز یا نهایت شیشه باشه پشتش! پلاستیک باشه بدرد نمیخوره.

Kiarash

۱۳۹۶/۵/۱۵
گوشی جالبیه
عجیبه که شارپ تونسته حسگر اثر انگشت رو زیر نمایشگر بزاره ولی سامسونگ و اپل نتونستن. باید ببینیم درست کار میکنه یا نه

Arya

۱۳۹۶/۵/۱۵
اینو میگن گوشی اب پاکیرو رو دست همه ریخت ایول الله....بدون یه ذره شایعه پراکنی.کاریو انجام داد که سامی و اپل با کلی تبلیغ و شایه پراکنی نتونستن