خانهاخبار
رندرهای جدید از کیس‌های گلکسی نوت 8؛ زیبا و با اصالت!

رندرهای جدید از کیس‌های گلکسی نوت 8؛ زیبا و با اصالت!

گلکسی نوت 8 به‎زودی معرفی خواهد شد و حجم شایعات پیرامون این مدل در طی چند هفته اخیر، افزایش یافته است. به‎تازگی، رندرهای جدیدی از کیس‌های گلکسی نوت 8 به دست آمده است که طراحی این مدل را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۵/۱۴

به‎تازگی، تعدادی کیس برای گلکسی نوت 8 فاش شده است و رندرهای جدید، طراحی فبلت گلکسی نوت 8 را با دوربین دوگانه و نمایشگر بدون حاشیه 6.3 اینچی نشان می‎دهد. این کیس‎ها که قیمتی بین 20 تا 40 دلار خواهند داشت، به‌طور اختصاصی برای گلکسی نوت 8 طراحی شده است و رندرهای جدید، شایعات پیشین پیرامون این مدل را تأیید می‏‌کند.

image

رندرهای به‎دست آمده، نشان می‌دهد که گلکسی نوت 8 سامسونگ به یک نمایشگر بدون حاشیه Infinity Display مجهز خواهد بود و نسبت ابعاد نمایشگر 2 به 1 (به‌‏طور دقیق‌‏تر، 18.5 به 9) است. فبلت پرچم‌‏دار جدید سامسونگ با نمایشگر 6.3 اینچی عرضه خواهد شد و لبه‏‌های نمایشگر دارای انحنا است. شرکت سامسونگ در مقایسه با گلکسی اس 8، انحنای لبه‌‏های پرچم‏دار جدید خود را کاهش داده است و گلکسی نوت 8 طراحی مستطیلی‌شکل دارد.

image

سنسورهای دوربین اصلی به صورت افقی در کنار یک‎دیگر جای گرفته‌‏اند و فلاش LED به همراه سنسور تشخیص ضربان قلب، در کنار دوربین اصلی قرار دارد. با وجود عدم انتقال سنسور تشخیص اثرانگشت به وسط پنل پشتی گلکسی نوت 8، این حسگر با فاصله از دوربین اصلی قرار گرفته است و فلاش LED به همراه سنسور تشخیص ضربان قلب، میان دوربین اصلی و سنسور تشخیص اثرانگشت جای گرفته. با این‌‏حال، دسترسی به سنسور تشخیص اثرانگشت هم‌چنان دشوار و مشکل خواهد بود؛ به خصوص اینکه ابعاد گلکسی نوت 8 زیاد است و پرچم‎دار جدید سامسونگ از طراحی کشیده استفاده می‏‌کند.

image

رندر‏های به‌دست آمده، تأیید می‎کند که دکمه بیکسبی در لبه سمت چپ گوشی به همراه دکمه‎ تنظیم حجم خروجی ضدا قرار دارد. دکمه پاور دستگاه نیز در لبه سمت راست جای گرفته است. مانند گلکسی اس 8، خبری از لوگوی شرکت سازنده در پنل جلوی دستگاه نیست.

image

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را یک شهریور (23 اوت) معرفی خواهد کرد و این مدل در ماه سپتامبر، راهی بازار می‌شود؛ هرچند، ممکن است عرضه آن به صورت جهانی و گسترده تا اوایل مهر ماه به طول بیانجامد. از آنجایی‎‌که گلکسی نوت 8 چند روز پیش از برگزاری نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد شد، انتظار می‎رود شرکت سامسونگ این مدل را در نمایشگاه پیش‌رو به نمایش بگذارد.

گلکسی نوت 8 به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است و مدل پایه آن با شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد. سامسونگ، هم‏چنین این مدل را با دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر قرار دارد. گلکسی نوت 8 سامسونگ نزدیک به 1000 دلار قیمت خواهد داشت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۲
چقدر باکلاس و خاصه

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۶
http://www.pocket-lint.com/news/120309-best-smartphones-2017-the-best-phones-available-to-buy-today

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۶
دقیقا همه که معنی اصالت رو نمیفهمن

keyhan

۱۳۹۶/۵/۱۵
منظورت از نصف شدن تو جیب گلگسی اس 8 هست؟ گوگل سرچ کن ببین چند نفر از کاربران اس8 گفتن گوشی بدون هیچ ضربه ای تو جیب صفحش ترک خورده! این که طبیعیه وقتی نوت 7 منفجر میشد وقتی اس 7 اج بی دلیل لنز دوربینش ترک میخورد و تو صفحش خط بنفش میفتاد. حرفای منو باور نداری برو گووگل سرچ کن! در ضمن برو زیر پست قیمت گوشی های پرچمدار لیست بلنبالای مشکلات عزیز دوردونتو ببین! متاسفانه تایید نمیکنن اینجا کپیش کردم. برو ببین تو اپارات چقدر این گوشی افتضاح بار اورده. واقعا دیگه اسمشو کنار یو11که بهترین گوشی نیمه اول 2017 انتخاب شد نمیارم. رقیب یو11 سونی پرمیوم و ایفون 7 هست از دید من و هرکسی که حرفه ای به گوشیا نگاه میکنه

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۵
حسگر اثر انگشت با دوربین فاصله داره . شما که نمیخوای نوت8 بخری که جای سنسورش اذیت کنه هرکس که اینو میخره یعنی با سنسورش هم مشکلی نداره و معیار خرید مکان سنسور نیست شما نمیگی چون سنسورش کنار دوربینه نمیخرم