خانهاخبار
آیا Pixel 2 بدون جک هدفون معرفی می‌شود؟

آیا Pixel 2 بدون جک هدفون معرفی می‌شود؟

گوگل قرار است امسال دو گوشی Pixel 2 و Pixel XL 2 را معرفی کند. تصاویر لو رفته تازه از Pixel 2 نشان می‌دهد که حاشیه‌های صفحه در آن کمتر نشده است.
۱۳۹۶/۵/۱۴

کمپانی گوگل سال گذشته در حالی دوگانه Pixel و Pixel XL را معرفی کرد که هر دو حاشیه نه‌چندان کمی در بالا و پایین صفحه‌نمایش داشتند. همان‌طور که می‌دانید، این کمپانی قرار است امسال هم نسل جدیدی این گوشی‌ها را به نام‌های Pixel 2 و Pixel XL 2 وارد بازار موبایل کند. شب گذشته تصویر تازه‌ای از گوشی Pixel 2 (نسخه کوچک‌تر این دوگانه) در فضای وب منتشر شد و از حاشیه‌دار بودن آن خبر داد.

با توجه به این تصویر حدس می‌زنیم که گوشی‌های امسال گوگل از ترند محبوب بدون حاشیه پیروی نمی‌کنند. البته این حاشیه‌ها ظاهرا برخلاف نسل قبلی مفیدتر هستند. یک بلندگو قرار است در حاشیه پایین صفحه تعبیه شود تا با همکاری بلندگوی بالایی، استریو افکت ایجاد کند.

در نمای پشتی این گوشی شاهد دوربین اصلی با یک لنز هستیم. ظاهرا گوگل در این مورد هم با ترند روز پیش نخواهد رفت و هر دو گوشی تازه‌اش تک لنز خواهند بود. البته لازم است این نکته را هم ذکر کنیم که بهترین تصاویر ثبت شده موبایلی در حال حاضر توسط همین گوشی‌ها با دوربین تک لنز مانند آیفون ۷ و گلکسی اس ۸ ثبت شده‌اند و شاید این تصمیم گوگل در طراحی دوربین Pixel 2 اشتباه نباشد. از طرفی دوربین‌ با لنز دوگانه دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند وضعیت پرتره و عکس‌های سیاه‌وسفید باکیفیت است و Pixel 2 احتمالا از این ویژگی‌ها پشتیبانی نخواهد کرد.

image

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی امسال گوشی U11، پرچم‌دار تازه‌اش را با یک ویژگی جالب و تازه معرفی کرد. ویژگی Squeeze به کاربر اجازه می‌دهد با فشردن کناره‌های فریم گوشی چند دستور شخصی‌سازی‌شده بدهد. به نظر می‌رسد گوگل هم قصد دارد این ویژگی را به نسل تازه پیکسل اضافه کند. همان‌طور که می‌دانید قرار است اچ‌تی‌سی گوشی Pixel XL 2 را بسازد و هر دو نسخه فاقد جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهند بود. به همین خاطر ممکن است شاهد طراحی و امضای خاص گوشی‌های اچ‌تی‌سی در XL 2 و نشانه‌های از گوشی‌های ال‌جی در Pixel 2 باشیم.

انتظار می‌رود که پرچم‌دارهای امسال گوگل به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده و در خلال پاییز معرفی شوند. احتمالا حاشیه‌های صفحه گوشی Pixel XL 2 هم کوچک‌تر از حاشیه‌های Pixel XL پارسال خواهند بود اما این مورد در Pixel 2 صدق نمی‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۱۴
امیدوارم همزمان با بهره مندی همه تلفن همراه های در راه از باطری بزرگ و ... جک هدفون حذف نشود
??