خانهاخبار
ادغام اسکنر اثر انگشت با نمایشگر در گلکسی اس 9 ممکن نمی‏‌شود

ادغام اسکنر اثر انگشت با نمایشگر در گلکسی اس 9 ممکن نمی‏‌شود

موسسه KGI در جدیدترین گزارش خود مدعی شده است اسکنر اثر انگشت در Galaxy S9 سر جای خود باقی خواهد ماند ولی ممکن است در Galaxy Note 9 شاید ادغام آن با نمایشگر باشیم.
۱۳۹۶/۵/۱۴
image

پیش از رونمایی رسمی از گلکسی اس 8 شایعات متعددی وجود داشت که به ادغام اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایشگر اشاره می‌کرد؛ اما در نهایت چنین نشد و تعبیه حسگر اثر انگشت در پشت گوشی بسیاری از کاربران را نا امید کرد.

اگر از قرار گرفتن سنسور اثر انگشت Galaxy S8 در پشت گوشی دل خوشی ندارید خبر بدی برای شما داریم. موسسه KGI در جدیدترین گزارش خود ادعا کرده است این سنسور در Galaxy S9 نیز سر جای خود باقی خواهد ماند؛ در عوض Galaxy Note 9 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که حسگر آن با صفحه ادغام می‌شود.

از آنجایی که مشخص شده آیفون 8 نیز فاقد حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است سامسونگ دلیلی برای ریسک کردن در استفاده از این فناوری در Galaxy S9 ندارد.

KGI در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که سامسونگ در گلکسی نوت 9، به جای حسگرهای Synaptics از حسگرهای Egis استفاده خواهد کرد که قیمت آنها 4 تا 5 برابر بیشتر است.

با اینکه معمولا پیش‌بینی‌های KGI درست از آب در می‌آیند ولی برای فهمیدن حقیقت باید تا سال 2018 صبر کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

just SAMSUNG &HUAWEI

۱۳۹۶/۷/۱۵
اقای کیهان شما برو با گوشی بنجلت یا همون اچ تی سی یا بهتر بگم هنگ تی سی یا بنجل تی سی بازی کن بچه اچ تی سی داغون ترین بیکفیت ترین بنجل ترین آشغالترین گوشی ها رو میسازه دوربین داغون رابط کاربری خسته کننده بدنه ضعیف که با نیروی کم از وسط نصف میشه???????...دوربین جلوی گلکسی اس8 می ارزه به کل گوشی های اچ تی سی(بنجل تی سی یا هنگ تی سی). ....

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۵
سامسونگ لیاقت میخواد

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۵
بله برخلاف برخی دوستان (مدیونید فکر کنید منظورم کیهان و اسم های مختلفشه) شما منطقی و عاقلانه حرف زدید

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۵
سامهنگ هه

Ariamehr

۱۳۹۶/۵/۱۴
کند ترین پرچمدار امسال؟ سامسونگ گلگسی اس8
بی کیفیت ترین پخش صدا؟ گلگسی اس 8
ظعیف ترینو غیر واقعی ترین دوربین؟ گلگسی اس8
بدترین طراحی: گلگسی اس8 با جای سنسور اثر انگشتش
باتریشم که به گفته آقای شکوری توی بررسی تخصصی اصلا خوب نیست.
از یه پرچمدار چیزی جز سرعت صدا دوربین طراحی باتری انتظار دارین؟ من از مشکلاتی مثل صفحه قرمز نگفتم حتی!
حالا جالبیش اینجاس با وجود انفجار پرچمدار پارسالشونو مشکلات پرچمدار امسال و این نکاتی که اشاره کردم بازم فنای تعصبیش با صد تا اسم میان کامنت میزارن از بقیه برندا بد میگن و سامسونگو ستایش میکنن