خانهاخبار
X power2 غول 4500 میلی‌آمپری ال‌جی وارد بازار ایران شد (قیمت)

X power2 غول 4500 میلی‌آمپری ال‌جی وارد بازار ایران شد (قیمت)

ایکس پاور ۲ گوشی جدید ال‌جی که تنها با یک مرتبه شارژ باتری چهار الی پنج روز متوالی دوام می‌آورد به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه می‌توانید از قیمت در بازار ایران، مشخصات و پیشرفت‌های این گوشی نسبت به مدل نسل گذشته آگاه شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۵/۱۴

هر یک از میان‌رده‌های سری X ال‌جی یک قابلیت برجسته در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار را دارد. به طور مثال  X cam دارای دوربین دوگانه همانند G5 (البته با کیفیت کم‌تر) یا X Screen صفحه نمایش ثانویه همانند V20 دارد.

اما میان سری X این X Power 2 است که می‌درخشد. یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده با قیمت مناسب ال‌جی که تا به حال ساخته شده ایکس پاور است. دلیل اصلی آن چیزی نیست جز باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپری به کار رفته در این گوشی که حتی گرانترین پرچمداران بازار هم توان رقابت با آن را ندارند!

پس از بررسی تخصصی نسل اول این محصول یعنی X power که مجهز به باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری است متوجه شدیم با کارکرد عادی روزانه مانند عکاسی، فیلم‌برداری، اتصال به وای‌فای، وب‌گردی و بازی تا ۵ روز دوام می‌آورد! دوام باتری خارق‌العاده (در صورت استفاده عادی) این گوشی خوش قیمت باعث شد ال‌جی فروش خوبی را تجربه کند.

به همین منظور این کمپانی کره‌ای بار دیگر دست به کار شد و نسل دوم این گوشی را با نام X power 2 و باتری قدرتمند‌تر ۴۵۰۰ میلی‌آمپر روانه بازار کرد. از دیگر پیشرفت‌های X power 2  نسبت به X Power به جز افزایش باتری از ۴۱۰۰ به ۴۵۰۰ میلی‌آمپر می‌توان به تنوع رنگی بیشتر، افزایش اندازه صفحه‌نمایش از ۵.۲ به ۵.۵ اینچ و سیستم‌عامل به روز اندروید ۷.۰ (نوقا) و شارژ سریع با سرعت بالاتر اشاره کرد. X power 2 در بازار دیگر کشورها با نا‌م‌های K10 Power, X500, X Charge و M320G نیز فروخته می‌شود.

image
ظرفیت باتری: ۴،۵۰۰ میلی‌آمپر
نوع باتری: لیتیوم یونی (غیر قابل تعویض توسط کاربر)

از مشخصات بارز X Power 2 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه‌نمایش: ۵.۵ اینچ - اچ‌دی - IPS LCD
  • پردازنده: Qualcomm MSM8917 - هشت هسته‌ ۱.۵ گیگاهرتزی
  • رم: ۱.۵/۲ گیگابایت
  • حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت + پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: اندروید ۷.۰ نوقا

ایکس پاور را می توانید با قیمت 710,000 تومان با گارانتی مدیاپردازش خریداری کنید

 
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

mohammadreza

۱۳۹۶/۵/۱۶
تو اینجا یا دیجی کالا میتونی این سه تا گوشی که خودت گفتی رو مقایسه کنی ببین چی برات مهم باتری . lcd گوشی یا دوربین و... هر کدوم بیشتر برات مهم و بهتره اونو بخر گوشیای میان رده هرکدوم تو یه چیز یا چندتا چیز بهتراز بقیه گوشیان مثل گوشیای پرچمدار نیستن که تو همه یا بیشتر چیزا بهتر باشند.

الهام

۱۳۹۶/۵/۱۶
اره اون سایته!! هم گفته مدیاتکه.
بهرحال همین که مدیاتک هست 2زار نمی ارزه حالا میخاد 4-5 روز شارژ نگه داشته باشه میخاد کمتر!

مهدی

۱۳۹۶/۵/۱۶
من میگم این گوشی بهتره یا جی سون ۲۰۱۶ یا جی سون ۲۰۱۷ از تمام لحاظ ؟میخام گوشی بخرم تدوخدا راهنمایی کنین

حمید

۱۳۹۶/۵/۱۵
الجی جی با اسنپ 821 و باطری 3300 باعث خجالتشه بعدشم سامدونگ اس 8 با اگزینوس 8893 یا اسنپ 8355.8 اینچ صفحه نمایش و فور کی که البته فور کی نیستش و با با باطری 30000 خجالت نیست

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۵
داری اشتباه میزنی این گوشی تولید ال جی ه نه سونی