خانهاخبار
تبلت جدید هوآوی؛ MediaPad T3 7 از TENAA مجوز ساخت دریافت کرد

تبلت جدید هوآوی؛ MediaPad T3 7 از TENAA مجوز ساخت دریافت کرد

کمپانی چینی هوآوی ظاهرا قصد دارد یک نسخه تازه از تبلت MediaPad T3 بسازد. WiFi alliance و حالا TENAA هم ساخت این دستگاه تازه را تایید کردند.
۱۳۹۶/۵/۱۴

کمپانی هوآوی در ماه مه سال جاری میلادی تبلت MediaPad T3 7.0 را عرضه کرد و حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد نسخه دیگری از آن را معرفی کند. این تبلت تازه با شناسه BG2-U01 به CPU 4 هسته‌ای با قدرت فرکانس 1.3 گیگاهرتز مجهز شده و صفحه‌نمایش 7 اینچی با وضوح تصویر 1024 × 600 دارد.

image

این تبلت همچنین 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و هر دو دوربین اصلی و سلفی‌اش 2 مگا پیکسلی هستند.ابعاد آن 187.6 × 103.7 × 8.6 میلی‌متر است و 275 گرم وزن دارد. سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.0 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده و ظرفیت باتری‌اش معادل 4000 میلی‌آمپر است.

لازم است این نکته را هم ذکر کنیم که BG2-U01 برخلاف MediaPad T3 7.0 از شبکه ارتباطی سلولار پشتیبانی کرده و با شبکه‌های GSM و WCDMA سازگار است.

این تبلت حالا مجوز ساخت را از رگولاتوری چین (TENAA) دریافت کرده اما چندی قبل هم موفق به دریافت مجوز WiFi از WiFi alliance شده بود. وب‌سایت رسمی alliance هم در مجوزش از آن به‌عنوان MediaPad T3 7 یاد کرده است.

image

متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ نهایی عرضه آن در دسترس نیست و باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)