خانهاخبار
پکیج پرفورمنس فولکس واگن گلف چه ویژگی‌هایی دارد؟

پکیج پرفورمنس فولکس واگن گلف چه ویژگی‌هایی دارد؟

ترمزها و سیستم اگزوز با کاهش وزن قابل توجه، عملکرد فولکس واگن گلف را ارتقا می‌دهند.
۱۳۹۶/۵/۱۴

مدتی قبل، فولکس واگن در سکوت پکیج پرفورمنس را برای نسخه فیس لیفت گلف R در نمایشگاه خودروی ژنو معرفی کرد که اکنون می‌توانیم بیشتر در مورد آن صحبت کنیم. گلف R به خودی خود خودروی بسیار قدرتمند و سریعی است و توانایی‌های عملکردی بالایی دارد. اما شاید برخی به دنبال عملکرد بهتری باشند و فولکس واگن برای این دسته از مشتریان، این پکیج را معرفی کرده است.

image

از جمله تغییرات این پکیج می‌توانیم به کاهش 7 کیلوگرمی در وزن سیستم اگزوز اشاره کنیم که در عین حال صدای بسیار بهتری هم تولید می‌کند. البته تغییر در حالت رانندگی هم امکان پذیر است و بهترین صدای اگزوز زمانی است که موتور در بالاترین دور کار می‌کند.

image

پکیج پرفورمنس همچنین در سیستم ترمز هم دچار تغییر شده و 2 کیلوگرم از وزن خود را از دست داده و جنس آن از آلومینیوم  فولاد است. به علاوه پدهای ترمز اکسل جلو به طور خاص توسعه داده شده‌اند تا بتواند قدرت فراوان خودرو را کنترل کند. ترمزهای جدید حتی می‌توانند از نظر ظاهری هم تغییر کند و لوگوی R بر روی کالیبر آن درج شود.

image

فولکس واگن می‌گوید که دارندگان گلف R می‌توانند هر کدام از این تغییرات را به صورت جداگانه هم دریافت کنند. البته اگر علاقه مند به ثبت زمان بهتر برای پیست باشید، می‌توانید لاستیک‌های مخصوص پیست را هم سفارش دهید. در کنار این تغییرات، بهبودهای آیرودینامیکی هم در این پکیج عرضه می‌شود از جمله ورودی‌های هوای جدید، سپر جلو جدید، و دیفیوزر بهبود یافته عقب.  در نهایت اسپویلر عقب جدید هم قادر است داون فورسی به میزان 20 کیلوگرم بیشتر تولید کند.

image

این بهبودها، در بخش پیشرانه اعمال نشده‌اند و پکیج پرفورمنس، همچنان با همان موتور 310 اسب بخاری 2.0 لیتری TSI عرضه می‌شود که در گلف R وجود دارد. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)