خانهاخبار
طراحی نهایی گوشی Moto X4 لو رفت

طراحی نهایی گوشی Moto X4 لو رفت

کمپانی لنوو در تلاش است با معرفی چند گوشی تازه برند موتورولا را دوباره احیا کند. تصاویر جدیدی از طراحی نهایی گوشی تازه این برند به نام Moto X4 منتشر شد.
۱۳۹۶/۵/۱۴

ایوان بلس با نام کاربری @evleaks درواقع اولین کسی بود که ادعا کرد کمپانی موتورولا قرار است گوشی Moto X (2017) را با نام Moto X4 معرفی کند. او همچنین تصویر رندر شده‌ای از گوشی مذکور منتشر کرد که به خوبی نمای جلو و پشت آن را نشان می‌داد. بدین ترتیب Moto X4 در معرض شایعه‌های متعددی قرار گرفت و تصاویر رندر شده دیگری از طراحی ظاهری‌اش باز هم منتشر شد.

image

image

ایوان بلس روز گذشته اعلام کرد که طراحی این گوشی قرار است با آنچه پیش‌ازاین منتشر شده بود، متفاوت باشد. او ادعا کرده که تصاویر قبلی اشتباه بودند و متاسفانه اطلاعاتش دراین‌باره، ناکافی و غلط بوده‌اند. او در یک توییت تازه گفته که بدترین چیز این است که تایید کنم اطلاعاتم اشتباه بوده یا آن تصاویر تنها بر اساس یک ایده اولیه طراحی شده بودند. او در ادامه تصویر تازه‌ای از گوشی مذکور منتشر کرده و گفته که این طراحی نهایی Moto X4 است.

image

این تصاویر تازه علاوه بر نمایش طراحی نهایی گوشی Moto X4، نشان می‌دهند که بدنه آن از جنس فلز و شیشه 3D ساخته شده است. در این تصاویر همچنین دیده می‌شود که گوشی مذکور به دوربین هوشمند، هوش مصنوعی یکپارچه و صدای همیشه روشن مجهز شده و مجوز مقاومت در برابر آب IP68 دریافت کرده است.

گوشی موتورولا Moto X4 پیش‌ازاین در پایگاه‌های مختلف بنچمارک ازجمله GFXBench و Geekbench دیده شده بود و حدس می‌زنیم که حدودا 350 یورو قیمت‌گذاری شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)