خانهاخبار
هفته آینده گوگل رسما اندروید O را معرفی می‌کند

هفته آینده گوگل رسما اندروید O را معرفی می‌کند

جدیدترین خبرها از گوگل حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد در هفته پیش رو نسخه جدید سیستم عامل موبایلی خود، اندروید O را با قابلیت‌های جدید معرفی کند.
۱۳۹۶/۵/۱۳

به تازگی شرکت گوگل نسخه نهایی پیش نمایش اندروید O برای توسعه دهندگان منتشر کرد، به این معنی که به زمان انتشار رسمی نسخه جدیدی از این سیستم عامل برای عموم نزدیک می‌شویم. نسخه پیش نمایش نهایی معمولا بیلدی از نسخه عمومی است که در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد تا قبل این که گوگل آن را در اختیار میلیون‌ها کاربر قرار دهد، این سیستم عامل را مورد آزمایش قرار دهند.

بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده است، احتمالا گوگل تا در هفته آینده نسخه نهایی اندروید O را عرضه می‌کند. این خبر هنوز به طور رسمی از طرف گوگل تایید نشده است، همچنین اطلاع نداریم که مانتین ویویی‌ها قصد دارند چه نامی را برای نسخه هشتم انتخاب کند و فعلا در بین مردم با نام اندروید O شناخته می‌شود.

طبق این گزارش، گوگل در هفته پیش رو به طور عمومی اندروید O را در دسترس قرار می‌دهد و طبیعتا اولین دستگاه‌هایی که این نسخه را دریافت می‌کنند، پیکسل‌های این شرکت خواهند بود. متاسفانه با توجه به عدم یک‌پارچگی سازندگان گوشی‌های اندرویدی با گوگل در انتشار به روز رسانی، پرچم‌داران امسال با فاصله چند ماهه از خانواده پیکسل این نسخه را دریافت خواهند کرد.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

saeed666

۱۳۹۶/۵/۱۳
اینکه میگه میزان باتری دستگاه های بلوتوث رو نمایش میده خب همین الان آیفون میزان شارژ اون ایرفون هاش رو نشون میده این قبلیت جدید نیس.