خانهاخبار
نسل جدید و متفاوتی از گجت‌های پوشیدنی سامسونگ در راه است

نسل جدید و متفاوتی از گجت‌های پوشیدنی سامسونگ در راه است

سامسونگ در ایمیلی که به بعضی از کاربران خود فرستاده از آن‌ها خواسته تا نظراتشان را درباره یک دستگاه پوشیدنی هوشمند جدید اعلام کنند.
۱۳۹۶/۵/۱۳

بعد از گذشت چند ماه از ورود ساعت هوشمند Gear S3 به بازار و استقبال خوب از آن، به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای سامسونگ در حال کار روی نسل جدیدی از ساعت های هوشمند باشد.

متاسفانه هیچگونه اطلاعات دقیقی در مورد Gear S4 یا هر اسمی دیگری که سامسونگ برای محصول تازه خود انتخاب می‌کند منتشر نشده است، اما اطلاعاتی در این مورد وجود دارد که سامسونگ در حال کار روی یک یک محصول پوشیدنی جدید است.

image

در روزهای گذشته سامسونگ به برخی از کاربران برنامه Smart Lab Pluse خود ایمیل زده است و از آن ها خواسته تا ایده و نظرهای خود را در مورد محصول پوشیدنی جدیدی که به زودی به بازار عرضه می‌شود در میان بگذارند.

سامسونگ در ایمیل خود از این دستگاه به عنوان یک ردیاب فعالیت یاد می‌کند که در طراحی آن دقت بسیاری به کار برده شده است. اجزای این محصول قابل تعویض هستند و به کاربران اجازه می‌دهد ساعت خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود شخصی‌سازی کند.

از جزئیات اعلام شده از طرف سامسونگ به نظر می رسد که این دستگاه پوشیدنی قرار است ترکیبی از ساعت‌های هوشمند و دست‌بندهای سلامتی این شرکت باشد و فعالیت‌های ورزشی، وزن و کالری شما را به خوبی مدیریت کند.

باید منتظر اعلام اطلاعات بیشتری از محصولات پوشیدنی جدید سامسونگ باشیم تا ببینیم آیا این شرکت کره‌ای می‌تواند در این بازار با اپل و ساعت‌های هوشمند پرفروشش مقابله کند یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسام

۱۳۹۶/۵/۱۳
آیا سامسونگ میتواند با اپل و ساعت های پر فروشش مقابله کند؟؟؟؟خخخخ
My life is samsung