خانهاخبار
ال‌جی تایید کرد: V30 نمایشگر 6 اینچی OLED خواهد داشت

ال‌جی تایید کرد: V30 نمایشگر 6 اینچی OLED خواهد داشت

کمتر از 24 ساعت پس از انتشار تصویر لیک شده از نوت 8 سامسونگ و صفحه‌نمایش غول‌پیکر آن، ال‌جی نیز شایعات پیرامون وجود نمایشگر OLED در گوشی آینده خود را تایید و جزئیاتی از تکنولوژی‌های به‌کار رفته در آن را منتشر کرد.
۱۳۹۶/۵/۱۲

شرکت کره‌ای اطلاعات محدودی از محصول آینده خود، احتمالا V30، منتشر کرده که شامل "نمایشگر Plastic OLED FullVision" است، نخستین نمایشگر در نوع خود که نشان‌دهنده حرکت ال‌جی به سمت صفحات OLED است.

image

نمایشگر 6 اینچی این گوشی، بزرگترین در بین محصولات 4 سال اخیر ال‌جی است، اما محصول کلی با حاشیه‌های محدود‌تر صفحه‌نمایش، کوچتر از V20 است.

نمایشگر‌ها به میدان اصلی رقابت امسال پرچم‌دار‌ها تبدیل شده‌اند، رقابت وقتی جدی‌تر می‌شود که شایعات از وجود صفحه‌نمایش OLED در iPhone 8 خبر می‌دهند. ال‌جی می‌گوید برای وارد کردن تجربه‌اش در ساخت نمایشگر‌های OLED، که در ساخت تلویزیون کسب کرده، به دنیای گوشی‌ها مشتاق است و می‌خواهد به گسترش واقعیت‌مجازی و سایر محتوای وابسته به نمایشگر در موبایل‌ها کمک کند. ال‌جی می‌خواهد با نمایشگری با رزولوشن 2880*1440 که با وجود پلاستیکی بودنش توسط گوریلا‌گلس 5 محافظت می‌‌شود و تکنولوژی که مشکلات همیشگی نمایشگر‌های OLED، مثل تصاویر روح‌مانندی که حتی هنگام خاموش بودن صفحه هم قابل رویت هستند را حل می‌کند، به گسترش این محتوا کمک کند.

این اولین تلاش ال‌جی برای قرار‌دادن نمایشگر‌های اولد در موبایل نیست و در G Flex 2 هم شاهد استفاده از این نوع نمایشگر بودیم که تجربه موفقی نبود، اما تکنولوژی پیشرفت کرده و ال‌جی هم با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلاری، در این عرصه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر شایعات پیرامون iPhone 8 را دنبال می‌کنید احتمالا می‌دانید که ال‌جی مسئولیت تولید نمایشگر‌های آیفون بعدی اپل را برعهده دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهدی

۱۳۹۶/۵/۲۷
اخه بچه سامسونگ کی oled زده که این بار دومش باشه.اونم برای بقیه!!!!!.

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۴
فرهنگ و اصالت یک طرفدار هنگ جی

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۴
جهت اطلاع صفحه نمایش اپل آیعون ۸رو سامسونگ میزنه ال حی فقط نقش هویج رو داره.کیفیت محصولات داغون خودش رو ببره بالا .نمیخواد.واسه بقیه صفحه نمایش بزنه

azriel

۱۳۹۶/۵/۱۲
من کلا خلاقیت الجی رو خیلی دوس دارم