خانهاخبار
با دستور وزیر، اجرای طرح اینترنت ثابت نامحدود متوقف شد

با دستور وزیر، اجرای طرح اینترنت ثابت نامحدود متوقف شد

طرح اینترنت ثابت نامحدود که هفته گذشته به تصویب رسیده بود، به‌دلیل اعتراضات صورت گرفته در مورد جزئیات آن، به‌دستور وزیر ارتباطات لغو و برای بررسی‌های بیشتر به کمیته بررسی تعرفه‌ها ارجاع داده شد.
۱۳۹۶/۵/۱۲

شب گذشته دکتر واعظی، وزیر محترم ارتباطات در اینستاگرام خود خبر از لغو اجرای طرح اینترنت نامحدود ثابت داد. پیرو درخواستی که محمدجواد آذری جهرمی، معاون ایشان روز گذشته دراین‌رابطه ارسال کردند،‌ دکتر واعظی اعلام کرد به دلیل اعتراضاتی که به این طرح شده بود و از این جهت که اجرای این طرح جهت رفاه حال کاربران بوده است فعلا تا انجام بررسی‌های بیشتر اجرای این طرح متوقف می‌گردد.

image

در متن این پیام آمده:

با توجه به اینکه پیشنهاد مطرح شده در خصوص تعرفه های اینترنت ثابت مبتنی بر اتصال مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و این مصوبه هنوز مراحل اداری و ابلاغ را طی نکرده و اجرایی هم نشده است، قرار شد اجرای آن متوقف شود و دستور دادم کمیته بررسی تعرفه ها مجددا پیشنهادی با رعایت منافع و مصالح کاربران تهیه و ارائه نماید.

بدین‌ترتیب اصلاح و اجرای طرح اینترنت نامحدود ثابت در دولت دوازدهم پیگیری و اجرا خواهد شد. امید می‌رود وزارت ارتباطات دولت دوازدهم با درایت بیشتر و بررسی‌های عمیق‌تر بتواند تعرفه‌هایی منصفانه‌تر را جهت اجرا به تصویب برساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

عرفان

۱۳۹۶/۵/۱۳
همون بهتر که کنسل شد
طرح فوق العاده مزخرفی بود فقط اسمش نامحدود بود در عمل از اینترنت حجمی هم محدود تر بود

محمد

۱۳۹۶/۵/۱۲
تا حالا به عمرمون ندیدیم یه طرحی بدن که واقعا مردم ازش سود و منفعت ببرن همش به فکر جیب خودشون هستن

رضا

۱۳۹۶/۵/۱۲
خدا رو شکر. همین اینترنت حجمی رو قیمتشو بیست سی درصد بیارن پایین همه راضی میشن. نامحدود نخواستیم.

پوریا

۱۳۹۶/۵/۱۲
نیومده متوقف شد! البته راس میگن ملت ، مبتنی بر اتصال گمونم میشه هرچقدر آش بخوری پولشو باید بدی! تازه مشترک پر مصرف هم پلکانی گرونش میکنن!

milad

۱۳۹۶/۵/۱۲
ههه!