خانهاخبار
مدل 2017 گلکسی C7 رویت شد؛ گوشی جدید سامسونگ با دوربین دوگانه

مدل 2017 گلکسی C7 رویت شد؛ گوشی جدید سامسونگ با دوربین دوگانه

شعبه چین سامسونگ، به‌تازگی صفحه پشتیبانی برای گوشی گلکسی C7 (مدل 2017) ایجاد کرده است و همین موضوع، احتمال رونمایی از محصول میان‌‏رده جدید سامسونگ را افزایش می‏‌دهد.
۱۳۹۶/۵/۱۲

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-C7100 توسط TENNA تأییدیه دریافت کرده است و هم‎چنین، SIG و Wi-Fi Alliance نیز، گوشی جدید سامسونگ را تأیید کرده‌اند. هرچند، آنچه بیشتر در رابطه با گلکسی C7 (مدل 2017) اهمیت دارد، عرضه این مدل با دوربین دوگانه است.

image

در بدنه پشتی این گوشی، از دوربین دوگانه استفاده شده است که در میان محصولات شرکت سامسونگ، موضوعی کاملاً جدید به شمار می‌رود. این مدل که برای عرضه در بازار چین آماده می‎شود، از معدود گوشی‌های هوشمند سامسونگ خواهد بود که با دوربین دوگانه توسعه خواهد یافت. دو مدل دیگر که از دوربین دوگانه استفاده می‎کند، گلکسی C10 Pro و فبلت رده‌بالای گلکسی نوت 8 است. این فبلت، اوایل شهریور به صورت رسمی معرفی خواهد شد و تنها محصول از بین این سه مدل است که به صورت جهانی راهی بازار می‌شود.

 خانواده گوشی‌های هوشمند گلکسی C سامسونگ، مرز میان سری گلکسی A و گلکسی S را کم‌رنگ‎تر می‌کنند؛ این مدل‌ها با مشخصات سخت‎افزاری قدرت‏مند و قیمت مناسب‌ همراه شده‎اند تا خریداران را در بازار چین نسبت به انتخاب محصولات سامسونگ مجاب نمایند. هرچند، قیمت آن‌ها هم‎چنان در مقایسه با محصولات سازندگان چینی بیشتر است.

image

با توجه به این موضوع، انتظار می‌رود که گلکسی C7 با قیمت مناسبی وارد بازار شود. از آنجایی‎که صفحه پشتیبانی رسمی از این مدل در وب‌سایت سامسونگ ایجاد شده است، به‎نظر می‌رسد فاصله چندانی تا زمان عرضه مدل 2017 گوشی گلکسی C7 نداریم؛ هرچند، هنوز مشخص نیست که آیا این مدل علاوه‌بر بازار چین، به صورت محدود در سایر کشورهای آسیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

به‌نظر می‌رسد مدل 2017 گوشی گلکسی C7 سامسونگ به نمایشگر 5.5 اینچی Full HD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل مجهز شده است و تراشه نامشخص اگزینوس با هشت هسته پردازشی، به آن قدرت می‌دهد؛ فرکانس هسته‎های پردازشی روی 2.39 گیگاهرتز تنظیم شده است. آخرین شایعات از گلکسی C7 (مدل 2017) هم‏چنین حاکی از این موضوع است که گلکسی C7 با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه عرضه می‌‏شود و مدل رده‌بالای آن با قیمت بالاتر، از چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی استفاده می‏‌کند.

دوربین دوگانه مورد استفاده در گوشی گلکسی C7، شامل یک سنسور 13 و یک سنسور 5 مگاپیکسلی است و سنسورها به صورت عمودی در کنار یک‌دیگر جای گرفته‌‏اند. برای ثبت تصاویر سلفی نیز، یک سنسور 16 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر قرار دارد. مدل جدید گلکسی C7 سامسونگ با سیستم‏عامل اندروید نوقا 7.1.1 و یک باتری با ظرفیت 2850 میلی‎آمپر ساعت عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

Reza

۱۳۹۶/۷/۱۲
اه اه باتریش چه بده والا سری j بهتر از سری c بوده همیشه نه؟ j7+ خیلی بهتره

سعید

۱۳۹۶/۵/۱۴
گوشی طرح خریدی من ۳ساله اس۶ دارم مثل روز اول کار میکنه

سهیل

۱۳۹۶/۵/۱۴
اگه گوشی باز بودی متوجه میشدی!
A : میان رده شبه پرچمدار
J : میان رده اقتصادی با قیمت مناسب
C : میان رده برای بازار چین با بدنه فلزی
On : میان رده بازار هند
S : پرچمدار گوشی
Note : پرچمدار فبلت های غول پیکر
اعداد هم در سری های میان رده بیانگر اندازه صفحه و سخت افزار هستش مثلا J5 از J7 صفحه کوچکتر و سخت افزار ضعیف تر و قیمت کمتری داره.

marsad

۱۳۹۶/۵/۱۲
با تجربه ای که از گوشی قبلیم دارم، نا امید شدم از هر چی که اسمش سامسونگه
دیگه اعتمادی به برندش ندارم
این همه هزینه کنی 2سال بیشتر دووم نیاره

Peyman

۱۳۹۶/۵/۱۲
امکان داره یک نفر توضیح بده فرق بین c/ j/a و...
فقط بگم که s رو میدونم وچرا تعدادشون زیاده وچند گروه تقسیم میشن
ممنون