خانهاخبار
به‌روزرسانی بزرگی برای اچ‌تی‌سی U11 در راه است

به‌روزرسانی بزرگی برای اچ‌تی‌سی U11 در راه است

شرکت اچ‌تی‌سی قصد دارد تا در ماه جاری میلادی یک به‌روزرسانی عمده برای پرچم‌دارش، یو ۱۱ ارائه کند که باعث بهبود در عملکرد بخش‌های مختلف گوشی و همچنین عرضه وصله امنیتی ماه اوت خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۱۲

چند روز پیش اعلام شد که اچ‌تی‌سی با ارائه یک به‌روزرسانی نرم افزاری، قصد دارد گوشی یو۱۱ را به بلوتوث نسخه ۵.۰ مجهز کند. خبری که باعث خوشحالی کاربران شد، اما به نظر می‌رسد این آپدیت فقط به تغییر نسخه بلوتوث خلاصه نمی‌شود.

image

Modder Liab TooFeR که معمولا به افشای اطلاعات صحیح درباره محصولات اچ‌تی‌سی معروف است، به تازگی فهرستی ۸ قسمتی از بهبودهایی را که کمپانی تایوانی برای پرچم‌دارش در نظر گرفته منتشر کرده که پیش‌تر به برخی از آن‌ها اشاره شده بود؛ یکی از آن‌ها همان ارتقا نسخه بلوتوث است، مد sRGB برای نمایش‌گر و ضبط ویدیو تمام ‌‌HD با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه هم دو مورد دیگری بودند که قبلا ذکر شده بود.

اما بخش‌هایی از این لیست که تا کنون در خبرها به آن پرداخته نشده بود شامل بهبود کلی در بخش دوربین (با وجود کیفیت بسیار مطلوب دوربین این گوشی)، بهبود در عملکرد و بخش کنترل گرما، ارتقا قابلیت Edge Sense و در نهایت وصله امنیتی ماه اوت است.

در حالی‌که به صورت رسمی اعلام نشده است که این به‌روزرسانی عمده چه زمانی منتشر می‌شود، LiabTooFeR ادعا کرده که کاربران بازارهای بزرگ دنیا در ماه اوت این آپدیت را دریافت می‌کنند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۸/۱۳
بنجوووول است و هنگ تی سی است دیگر????

Keyhan

۱۳۹۶/۵/۱۶
درود بر شما انسان فهمیده

محمد

۱۳۹۶/۵/۱۵
جالب طرفدارای سامسونگ چرا اینقد حساسن روی این گوشی خب گوشی خوبیه با کیفیت بالا فروششم که تو دنیا خوب بوده حالا ایران اونقد طرفدار اچ تی سی زیاد نیست که بخواین جو بدین تا نخرن هرکسی که اچ تی سی بازه شما خودتو هم بکشی جوسازیاتو باور نمیکنه چون خودش به عینه دروغ بودن حرفاتونو دیده بقیه جهانم که نمیاد حرفای شما را بخونه

علی

۱۳۹۶/۵/۱۵
جدیدا انتخاب یوتیوبرها بر اساس سلیقه خودش بهترین ها رو واسه افراد عام مشخص میکنه :)))))) جالبه این افراد mwc رو معتبر نمیدونن ولی یک یوتیوبر رو که معلوم نیست از کجا اومده به نظرش اهمیت میدن :)))))))

خبر مهم

۱۳۹۶/۵/۱۴
5 گوشی برتر نیمه اول 2017 انتخاب شدن. بهترین گوشی اچ تی سی یو11 انتخاب شد. لینک خبر از یوتوب هست تو کامنت بعدی میزارم که اگه تایید نشد(چون یوتوب فیلتره ممکنه تایید نکنن دوستان جی اس امی) خودتون برین یوتوب این عبارتو سرچ کنید ببینید
Top smartphones of 2017 (first half)