خانهاخبار
معرفی میت 10 در اواخر مهر با قیمت 1100 دلار

معرفی میت 10 در اواخر مهر با قیمت 1100 دلار

به‌تازگی، قیمت و زمان عرضه فبلت پرچم‌دار میت 10 هوآوی به‎دست آمده است که از عرضه یکی از گران‌قیمت‎ترین محصولات این سازنده در اواخر مهر خبر می‌دهد.
۱۳۹۶/۵/۱۱

پس از رونمایی از گوشی پرچم‎دار پی 10 در اوایل سال و معرفی گوشی رده‌بالای Honor 9 در ماه ژوئن، اکنون تمامی چشم‌ها روی فبلت میت جدید شرکت هوآوی دوخته شده است. ماه گذشته، گزارشی مبنی بر معرفی فبلت میت 10 در ماه اکتبر منتشر شد و اکنون، زمان معرفی دقیق پرچم‏دار جدید شرکت هوآوی مشخص شده است. این سازنده چینی، میت 10 را 16 اکتبر (24 مهر) معرفی خواهد کرد.

به‌‏نظر می‌رسد که شرکت هوآوی برای رونمایی از گوشی پرچم‎دار جدید خود، رویداد خبری را در شهر مونیخ برگزار خواهد کرد. هرچند، میت 10 تنها سورپرایز شرکت هوآوی برای مهر ماه نیست؛ براساس اطلاعات به‎دست آمده، این سازنده چینی میت 10 لایت را به همراه فبلت پرچم‎دار میت 10 معرفی خواهد کرد. به همین جهت، انتظار می‎رود که در رویداد 24 مهر ماه شرکت هوآوی، حداقل دو مدل از سری میت 10 معرفی شود.

image

براساس آخرین گزارش‌ها پیرامون میت 10، انتظار می‎رود که این محصول رده‌بالا با نمایشگر لبه‌ به لبه 6 اینچی عرضه شود. رئیس بخش تجاری مشتریان هوآوی تأیید کرده است که میت 10 از یک نمایشگر تمام صفحه استفاده خواهد کرد؛ به عبارت بهتر، حاشیه‎های اضافی اطراف نمایشگر حذف شده است. صفحه‎نمایش مورد استفاده در فبلت جدید هوآوی، احتمالاً توسط JDI ساخته خواهد شد و نسبت ابعاد آن 18 به 9 خواهد بود؛ در صورتی‌که این ادعا صحت داشته باشد، میت 10 با یک صفحه‎‌نمایش با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل عرضه می‎شود.

هم‏چنین، چیپ‎ست Kirin 970 به میت 10 قدرت می‏‌دهد؛ این تراشه هشت هسته‎ای، بر مبنای لیتوگرافی 10 نانومتری توسط TSMC به تولید خواهد رسید و البته توسط HiSilicon توسعه یافته است. پیش‌بینی می‎شود تراشه مذکور در ماه سپتامبر به صورت انبوه، به تولید برسد.

با وجود تغییرات احتمالی و هم‏چنین، گمانه‌‏زنی‌هایی مبنی بر عرضه میت 10 با چهار دوربین، انتظار می‌رود که فبلت پرچم‎دار میت 10 هوآوی با برچسب قیمتی 1100 دلار عرضه شود. پیرامون نسخه لایت میت 10 نیز، عنوان شده است که این مدل نزدیک به 556 دلار قیمت دارد.

علاوه‏بر قابلیت‏‌های فوق که احتمالاً برای میت 10 درنظر گرفته می‌شود، مدتی پیش این سازنده از معرفی محصول مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داده است و انتظار می‌رود که شرکت هوآوی روی طراحی و توسعه دستیار دیجیتالی مانند الکسا آمازون یا گوگل اسیستنت مشغول به کار شده باشد.

توجه داشته باشید که مشخصات میت 10 هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است و تنها می‌دانیم که یک مدل از فبلت پرچم‏دار جدید هوآوی با نمایشگر بدون حاشیه راهی بازار خواهد شد. به همین جهت، بهتر است مدتی را به منظور معرفی رسمی میت 10 منتظر بمانیم. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۶/۲۸
من میخرم و تعصب هم هیچ دخالتی ندارد در من

محمد رضا

۱۳۹۶/۶/۲۸
خیلیم ارزش داره حد اقا بهتره سامسونگه

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۸
تو نخر
زورت نکردیم که بیای اینجوری بگی تو اصلا ندیدیش پس معلومه بد جور تعصبی هستی

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۸
خخخ وقتی از اپل بهتره خیلیم خوبه وشما تعصبی ها باید تمومش کنید

Omid

۱۳۹۶/۶/۲۸
من میخرمش مشکل تو چیه؟