خانهاخبار
سه برنامه رایگان که می‌توانند جایگزین TeamViewer باشند

سه برنامه رایگان که می‌توانند جایگزین TeamViewer باشند

اگر به دنبال برنامه رایگان اما قدرتمند برای جایگزین کردن با تیم‌ویور می‌گردید در ادامه مطلب سه مورد از بهترین نرم‌افزارهای ریموت دسکتاپ را به شما معرفی می‌کنیم که به خوبی تیم‌ویور کار می‌کنند و می‌توانند پاسخگویی نیازهای شما باشند.
۱۳۹۶/۵/۱۲

اغراق نیست اگر بگوییم نرم‌افزار TeamViewer اصلی‌ترین و بی‌رقیب‌ترین نرم‌افزار ریموت دسکتاپ میان کاربران ایرانی است. متاسفانه تیم‌ویور از چند روز پیش کاربران ایرانی را تحریم کرد و دسترسی آنها به این خدمات شرکت خود را با آی ‌پی ایران بست.

رایگان بودن و سادگی در استفاده روی تمامی پلتفرم‌های نرم‌افزاری، عوامل اصلی استقبال کاربران معمولی و تجاری از TeamViewer است که طی سال‌ها استفاده کاملا با آن خو گرفته‌اند؛ اما اکنون با تحریم شدن ایران همگی به دنبال نرم‌افزار جایگزینی می‌گردند که در عین قدرتمند بود ساده و رایگان باشد.

اگر در گوگل به دنبال نرم‌افزارهای مشابه TeamViewer بگردید موارد متعددی را پیدا می‌کنید که ادعا می‌کنند بهترین هستند. با بررسی و تست بسیاری از این نرم‌افزارها سرانجام به سه گزینه نهایی رسیدیم که علاوه بر داشتن امکانات خوب، هرکسی می‌تواند به سادگی از آنها استفاده کند.

AnyDesk

image


AnyDesk یکی از بهترین جایگزین‌های برای TeamViewer است. این برنامه رایگان و کم حجم در ویندوز نیازی به نصب ندارد و از نظر عملکرد شباهت‌های زیادی به تیم‌ویور دارد در نتیجه یاد گرفتن کار با آن اصلا سخت و پیچیده نیست.

AnyDesk، علاوه بر ویندوز، روی سیستم عامل‌های لینوکس، مک او‌اس، اندروید و آی‌او‌اس نیز نصب می‏شود به این ترتیب می‌توانید با آن به اکثر کامپیوترها و گوشی‌های هوشمند وصل شوید مشکل طرف مقابل‌تان را حل کنید.

Chrome Remote Desktop

image

استفاده از کروم ریموت دسکتاپ گوگل به سادگی AnyDesk نیست ولی با این حال یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایگانی است که می‌توانید به جای TeamViewer استفاده کنید.

برای استفاده از این برنامه نیاز به مرورگر کروم دارید تا بتوانید اپ Chrome Remote Desktop را روی ان نصب کنید و به اکانت گوگل خود متصل شوید.

CRD را می‌توانید روی پلتفرم‌های مختلفی مثل ویندوز، لینوکس، مک او‌اس، اندروید و آی‌اواس نصب کنید و از راه دور به کامپیوتر خود یا دوستانتان متصل شوید و کارهای لازم را به صورت ریموت انجام دهید.

AeroAdmin

image

برنامه ریموت دسکتاپ ساده و کم حجم دیگری که برای استفاده نیاز به نصب ندارد AeroAdmin است. این برنامه فقط روی سیستم عامل‌های ویندوز نصب می‌شود که از این نظر نسبت به دو برنامه دیگر ضعف دارد اما به دلیل ساده بودن در استفاده می‌تواند جایگزین خوبی برای TeamViewer باشد.

AeroAdmin برای استفاده عادی و تجاری رایگان است و اجازه ارسال فایل و اتصال بدون تایید را به شما می‌دهد تا دست‌تان برای برطرف کردن مشکلات کامپیوترهای دیگر به صورت ریموت باز باشد.

اگر به جز این سه برنامه نرم‌افزار دیگری می‌شناسید که می‌تواند جایگزین خوبی برای TeamViewer باشد آن را در کامنت‌ها به ما معرفی کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

nima

۱۳۹۶/۵/۱۲
ammyy

saeed

۱۳۹۶/۵/۱۲
Ammyy admin رو گفتن خوبه
دانلود کردم ولی کسپرسکی بهش گیر داد!
نرم افزار خود مایکروسافت هم هست

hmd_zar

۱۳۹۶/۵/۱۲
با سپاس فراوان خدمت شما عزیزان.

شایان

۱۳۹۶/۵/۱۲
خیلی عالی بود

شایان

۱۳۹۶/۵/۱۲
دمتون گرم