خانهاخبار
مقایسه طراحی گلکسی نوت 8 با گلکسی اس 8

مقایسه طراحی گلکسی نوت 8 با گلکسی اس 8

در ادامه این مطلب می‌توانید با دیدن تصویر Galaxy note 8 در کنار Galaxy S8+ طراحی و ظاهر این دو گوشی را با هم مقایسه کنید و از تغییرات به وجود آمد در نوت 8 باخبر شوید.
۱۳۹۶/۵/۱۱
image

دیروز جدیدترین تصاویر رسمی از گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد که طراحی این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌داد.

چند ماه پیش که اولین تصاویر منتسب به Galaxy Note 8 فاش شد مشخص گردید طراحی و ظاهر آن تفاون زیادی با پرچمداران سری S این شرکت نخواهد داشت.

image

گالکسی نوت 8، همچون گلکسی اس 8، نمایشگری بدون لبه دارد و نسبت طول به عرض آن 18.5 به 9 است. این پرچمدار اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که از دوربین دوگانه استفاده می‌کند به همین دلیل محل قرارگرفتن چراغ فلش و اسکنر اثر انگشت اندکی فرق کرده است.

در دو تصویر بالا می‌توانید ظاهر گلکسی نوت 8 را با گلکسی اس 8 پلاس مقایسه کنید و ببینید طراحی فبلت جدید سامسونگ در قسمت جلو و عقب چع تغییراتی به خود دیده است. نظرتان را در مورد ظاهر Galaxy Note 8 با ما و سایر خوانندگان جی‌اس‌ام در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

love samsung

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
کلا سری نوت حر فه ای تره نسبت ب s ولی s8+ در رده دوم قرار داره نسبت ب نوت8 در کل جفتشون خوبن من نوت دارم ولی پر ستیژ s8+ ی چیزه دیگس ++++++++ جفتشون گوشیهای آسی هستند منتحا با این قیمتها ک ب ملت می چپونن ارزش خرید نداره حداقل فعلا...

Bita

۱۳۹۶/۶/۹
معلومه خب اس ۷بهتره

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۶
Only ?note 8?✌

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۶
معلومه که افت میکنه فکر کنم تا ۱۸۰۰ یا ۱۵۰۰ بیاد پایین و با توجه به قلمش نوت ۵ رو پیشنهاد میکنم کلا سری نوت یه سروگردن بالا تر از سری s هستن

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۶
اتفاقا خیلی هم خوشگله