خانهاخبار
جزئیات بیشتر از بلندگوی HomePod اپل فاش شد

جزئیات بیشتر از بلندگوی HomePod اپل فاش شد

به‌تازگی، جزئیات بیشتری از بلندگوی HomePod شرکت اپل با بررسی فرم‎ور عرضه شده از آن، به‎دست آمده است.
۱۳۹۶/۵/۱۱

شرکت اپل، مدتی پیش فرم‌ور (سفت‌افزار) بلندگوی هوشمند HomePod خود را منتشر کرد و توسعه‌دهندگان از زمان عرضه این فرم‌ور، به سختی تلاش می‌کنند تا جزئیاتی را پیرامون محصولات آینده این سازنده و هم‌چنین، آیفون 8 به‌دست آورند.

مدتی پیش با بررسی کدهای این فرم‌‏ور، مشخص شد که آیفون 8 به عنوان پرچم‎دار جدید اپل با اسم‌رمز D22 در حال توسعه است و این مدل از سیستم تشخیص چهره استفاده می‌کند. با یک فرستنده فروسرخ، چهره کاربران تشخیص داده خواهد شد. هم‎چنین، تصویری از آیفون 8 نیز در این فرم‌ور وجود داشت که به طراحی بدون لبه برای پرچم‎دار جدید شرکت اپل اشاره می‌کند.

image

به‌تازگی نیز، یک توسعه‎دهنده وب با نام  Avery Magnotti به جزئیات جدیدی پیرامون بلندگوی هوشمند HomePod اپل اشاره کرده است. با توجه به اطلاعات به‌دست آمده با ارزیابی کدهای موجود در سفت‌افزار عرضه شده برای بلندگوی هوشمند HomePod، این محصول به یک نمایشگر با رزولوشن 272 در 342 پیکسل مجهز شده است و یک گیگابایت رم نیز دارد. همان‎طور که در معرفی رسمی این محصول اعلام شد، هوم‌پاد اپل از چیپ‌ست A8 استفاده می‏کند و بدین وسیله، از قدرت کافی برای پردازش دستورات شما برخوردار شده است.

image

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، بخش میانی بلندگوی هوشمند اپل از یک پنل LED استفاده می‌کند که احتمالاً برای نمایش اشکال و نشانه‏‌های مختلف، به‌کار گرفته خواهد شد. با توجه به پنل ماتریسی آن، وضعیت آب‌وهوا و دمای هوا نشان داده خواهد شد.

image
اپل، بلندگوی هوشمند هوم‌پاد را در حالی به بازار عرضه خواهد کرد که بازار در حال‌حاضر، در اختیار بلندگوی Google Home و سری «اکو» آمازون است. بلندگوی هوشمند جدید اپل از دستیار صوتی «سیری» استفاده می‌کند و بسته به محیطی که در آن هستید، صدای بلندگوی هوم‌پاد به صورت خودکار تنظیم خواهد شد. بلندگوی هوشمند هوم‌پاد با قیمت 349 دلار از ماه دسامبر، در بازار عرضه می‎شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)