خانهاخبار
خانواده زنفون 4 ایسوس، اواخر مرداد معرفی خواهد شد

خانواده زنفون 4 ایسوس، اواخر مرداد معرفی خواهد شد

تصویر رسمی جدیدی توسط شرکت ایسوس منتشر شده است که از معرفی محصولات جدید سری زنفون 4 تا پایان مرداد، حکایت می‏‌کند.
۱۳۹۶/۵/۱۰

شرکت ایسوس، آماده می‌شود تا از گوشی‌های جدید Zenfone 4 رونمایی کند و اگر شایعات گذشته پیرامون این محصولات صحت داشته باشد، این سازنده به‏‌زودی از Zenfone 4، Zenfone 4 Pro، Zenfone 4 Selfie و Zenfone 4V رونمایی خواهد کرد. به‎تازگی، شرکت ایسوس با ارسال دعوت‌‏نامه، از برگزاری یک رویداد خبری در 19 آگوست (28 تیر ماه) خبر داده است و انتظار می‌رود تعدادی از گوشی‏‌های جدید ایسوس به صورت رسمی در این رویداد خبری معرفی می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که قابلیت منحصر به فرد محصولات جدید Zenfone 4 ایسوس، دوربین دوگانه است. قدرت‎مندترین مدل از میان محصولات جدید ایسوس، احتمالاً Zenfone 4 Pro خواهد بود که به دوربین دوتایی مجهز شده است و دوربین اصلی، از زوم اپتیکال استفاده می‌کند؛ مانند ایسوس زنفون 3 زوم که در اوایل سال جاری میلادی معرفی شد.

image

گفته می‌شود که Zenfone 4 Pro به مشخصات رده‌بالایی مانند تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 835 کوالکام، شش گیگابایت رم و حداقل 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. هم‎چنین، انتظار داریم که این گوشی با نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن Quad HD وارد بازار شود. شرکت ایسوس، این مدل را با سیستم‌‏عامل اندروید نوقا 7.1.1 عرضه خواهد کرد؛ تصاویر پیش‌تر فاش شده از Zenfone 4 Pro، هم‌چنین تأیید می‌کند که سنسور تشخیص اثرانگشت در حاشیه پایین نمایشگر قرار گرفته است.

گفته می‎شود که تعدادی از محصولات جدید ایسوس از سری «Zenfone 4» در ایالات متحده عرضه خواهد شد؛ هم‎چنین مدل Zenfone 4V که در ابتدا به آن پرداخته شد، احتمالاً یک گوشی انحصاری خواهد بود که در ایالات متحده توسط ورایزن وایرلس، شرکت تابعه ورایزن عرضه می‌شود. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری پیرامون سایر مدل‏‌ها در دسترس نیست و باید منتظر رونمایی رسمی شرکت ایسوس از محصولات جدید سری Zenfone 4 باشید.

image

از سری Zenfone 4، شرکت ایسوس مدتی پیش گوشی Zenfone 4 Max را معرفی کرد که در حال‎حاضر، تنها در روسیه عرضه شده است. Zenfone 4 Max به عنوان یک محصول میان‎رده با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ‎دی همراه شده است و از باتری غول‎آسای 5000 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند.

هرچند برخی از مشخصات این مدل از جمله پردازنده، چندان امیدوارکننده نیست؛ شرکت ایسوس، این گوشی را با چیپ‎ست هشت هسته‌‏ای اسنپدراگون 430 عرضه می‏‌کند. شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های Zenfone 4 مکس، ظرفیت بالای باتری آن باشد؛ با این‏‌حال، شرکت ایسوس این مدل میان‎رده را با دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی همراه کرده است و شاتر ثانویه 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، ثبت تصاویر سلفی را برعهده می‎گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

نیما

۱۳۹۶/۵/۱۰
نمایندگی ایسوس در ایران بسیار ضعیف عمل میکنه، هنوز تمام مدلهای زنفون 3 را وارد نکرده است