خانهاخبار
آغاز عرضه ی تلفن همراه مدل Nokia N73

آغاز عرضه ی تلفن همراه مدل Nokia N73

شرکت نوکیا اعلام کرد ، عرضه ی تلفن همراه مدل Nokia N73 که یک کامپیوتر چند رسانه ای است آغاز شد .
۱۳۸۵/۵/۱۹
 
این دستگاه از ویژگی های منحصر به فردی در عکاسی برخوردار بوده ، دارای بلندگوهای استریو می باشد تا به مشتریان قابلیت های بهینه شده ی صوتی ارائه دهد . این مدل شامل یک دوربین اتوماتیک 3.2 مگاپیکسلی با اپتیک Carl Zeiss بوده و به معنای واقعی کلمه دیجیتالی می باشد .
                                      
برآورد می شود که مدل N73 نوکیا به بهای خرده فروشی 400 یورو به فروش برسد .(بدون محاسبه مالیات و یارانه ها) و در رنگ های زیبای خاکستری نقره ای مانند ، رنگ آلویی و رنگ سفید و قرمز متالیک عرضه خواهد شد .
مدل نوکیا N73 نیازهای چندگانه کاربران را در قالب یک دستگاه توجیبی برآورده می کند . این دستگاه مجهز به شبکه های 3G یا EDGE/GSM بوده و تمامی قابلیت های متنوع یک کامپیوتر چند رسانه ای را دارا است و از نرم افزار نسخه ی سوم S60 بر Symbian OS بهره مند می باشد . این دستگاه ویژگی های عکس برداری قدرتمند داشته و قابلیت جستجو در اینترنت و استفاده از پست الکترونیکی را نیز دارا است .
این مدل مجهز به دوربین با کیفیت 3.2 مگاپیکسلی با اپتیک Carl Zeiss بوده و عکس با کیفیت با ابعاد 10/8 اینچ عرضه می کند . به دلیل وجود شاتر مکانیکی و قابلیت فوکوس اتوماتیک پیشرفته ی این دستگاه ، عکس ها شفاف تر و جزئیات مشخص تر بوده و حتی در نور اندک عکس تار نخواهد بود . به دنبال عکس گرفتن یا فیلم برداری کلیپ ها ، قادر خواهید بود آنان را به سادگی برروی صفحه ی بزرگ و واضح 4/2 اینچی این مدل نظاره گر باشید .
عکس ها بلافاصله بعد از فشاردادن دکمه ی " Review " برروی صفحه ی تصویر به نمایش درمی آیند . نوار ابزار قدرتمند و فعال این مدل شما را قادر می سازد به سادگی عکس ها را از طریق پست الکترونیکی ، فناوری بلوتوث یا MMS ارسال نموده و آنان را چاپ کنید یا برروی صفحات اینترنت جای دهید . با ایجاد یک اسلایدشو (Slideshow) توأم با موسیقی استریوی مورد علاقه تان ، توجه دوستان خود را جلب نمایید . به سادگی تصاویر مورد نظرتان را با آهنگ های دیجیتالی مورد علاقه تان انتخاب کرده و از اسلایدشو لذت ببرید .
با ویژگی های فوق خریداران قادر خواهند بود بلافاصله به گزینه های گسترده ی آمازون دسترسی داشته ، توصیه های شخصی دریافت نموده و به طور مستقیم خرید کنند . نرم افزار Mobipocket Peader کامپیوتر چند رسانه ای شما را تبدیل به خواننده کتاب های جهانی الکترونیکی کرده و شما قادر خواهید بود به بیش از 25000 کتاب الکترونیک از ناشران عمده آمریکایی ، آلمانی ، فرانسوی و اسپانیایی دسترسی پیدا کنید .
                                          

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)