خانهاخبار
تصاویر جدید از پرچمدار نوکیا 8 پیش از معرفی رسمی

تصاویر جدید از پرچمدار نوکیا 8 پیش از معرفی رسمی

پس از سال‌ها افت و خیز، مدتی است که نوکیا در مسیر مناسبی قرار گرفته و در تلاش است تا به جمع غول‎های تکنولوژی بپیوندد. در آینده باید دید نوکیا 8 در برآوردن آرزوی تولیدکنندگانش موفق خواهد بود یا خیر.
۱۳۹۶/۵/۹

چندی پیش کمپانی فنلاندی HMD Global معرفی یک محصول جدید از این شرکت را در 16 اوت تائید کرد که البته انتظار می‌رود ‌این محصول همان پرچمدار جدید نوکیا باشد. همان‌طور که می‌دانید عکس‌های نوکیا 8 به تازگی لو رفته وبه همین دلیل از مشخصات فنی این گوشی هوشمند اطلاعات چندانی در دست نیست.

عکس‌های که از این پرچمدار مسی طلایی در هفته اخیر فاش شده، طراحی شگفت‌انگیز و بی‌نقص شرکت HMD را به رخ می‌کشد و با این کار قصد دارد دیگر تولیدکنندگان را به عرصه رقابت دعوت نماید.

این عکس‌ها، نشان می‌دهد کلید فیزیکی Home در قسمت زیرین قاب جلویی، میزبان حسگر اثر انگشت است و دوربین دوگانه اصلی که به صورت عمودی در قاب پشتی جای گرفته، احتمالا به لنز کارل زایس و فلاش LED مجهز شده است.

در این گوشی یک شیار هیبریدی سیم‎کارت پیش‌بینی شده که بخش بزرگ‌تر آن برای سیم‌کارت دوم یا حافظه جانبی در نظر گرفته شده است.

از آنجا که در عکس‌های منتشر شده از قاب پشتی، اثری از لوگوی زایس وجود ندارد، احتمالا این تصاویر، الگویی از نمونه اولیه این مدل را نشان می‌دهند. به علاوه باید اشاره داشت که در هنگام  راه‌اندازی اولیه دستگاه، چندین اشتباه فاحش نوشتاری به چشم می‌خورد و آزمایشی بودن این نمونه را بیش از پیش روشن می‌سازد.

در زیر نگاهی داریم به عکس‌های پرچمدار جدید نوکیا:

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

nokia

۱۳۹۶/۵/۱۳
اگر دقت کنید پلاستیک دورش هست کجاش شبیه n9 هست؟؟!!

سعید

۱۳۹۶/۵/۹
سهند جان سامسونگ توانشو داره تولیدش بالاست میفروشه مثل هلو بقیه میتونن بسم الله در ضمن سامسونگ اصلا هنگ تو کارش نیست شاید گوشی فیک بهت انداختن

سهند

۱۳۹۶/۵/۹
مجبور نیستی بخری برو جی ال ایکس بخرر

mohammad.sh

۱۳۹۶/۵/۹
زبان طراحیش تو شش هفت سال پیش و گوشی n9 قفل شده چیه این اخه شبیه گوشی های پایین رده اس یه قاب طراحی کردن تا صد سال دیگه میخوان استفاده کنن انتظار دارن ورشکست هم نشن

Sahand

۱۳۹۶/۵/۹
مثل سام هنگ نیس که شب بخوابه صیح گوشی بده.بهترین فروشم تو دنیا داشته.شماا برو جی ال ایکس بخر