خانهاخبار
تصاویر رسمی گلکسی اس 8 اکتیو؛ پرچم‌دار جدید سامسونگ با بدنه‌ای مقاوم

تصاویر رسمی گلکسی اس 8 اکتیو؛ پرچم‌دار جدید سامسونگ با بدنه‌ای مقاوم

شرکت سامسونگ، به‌زودی نسخه مقاوم گوشی‌های پرچم‌دار 2017 خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را عرضه خواهد کرد. تصاویری از این مدل که گلکسی اس 8 اکتیو نامیده می‌شود، به‌تازگی فاش شده است.
۱۳۹۶/۵/۸

ادعا می‌شود که تصاویر به‌دست آمده مربوط به «دفترچه راهنمایی است که در اختیار کارمندان سامسونگ قرار گرفته». همان‎طور که پیش‌تر در جی‌اس‎ام خواندید، گلکسی اس 8 اکتیو به نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل مجهز شده است و صفحه‌نمایش آن برخلاف گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، فاقد لبه‌های منحنی خواهد بود. با توجه به اطلاعات فاش شده، سامسونگ مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، برای نسخه «اکتیو» از یک نمایشگر با نسبت تصویر 2 به 1 استفاده کرده است.

image

همان‏طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، گلکسی اس 8 از یک نمایشگر با گوشه‎های دارای انحنا استفاده می‌کند؛ هرچند در یکی از تصاویر، این موضوع رعایت نشده است. اس 8 اکتیو برخلاف اس 7 اکتیو، فاقد دکمه‎های فیزیکی در پایین صفحه‎نمایش خواهد بود و دکمه‎های فیزیکی، جای خود را به سه دکمه نرم‎افزاری داده است.

image

 هم‎چنین، فریم فلزی مقاومی نیز برای آن درنظر گرفته شده است که دستگاه را در برابر ضربه مقاوم می‌کند. سامسونگ، حتی موفق شده است تا استاندارد نظامی را برای این گوشی دریافت کند؛ دریافت استاندارد نظامی MIL-STD-810G، تضمین می‌دهد گوشی گلکسی اس 8 اکتیو در شرایط آب و هوایی خاص (هوای خیلی سرد یا گرم) یا شوک الکتریکی، آسیب نخواهد دید.

image

به‎طور کلی، گلکسی اس 8 اکتیو در مقایسه با گلکسی اس 8، کشیده‏‌تر، عریض‎تر و ضخیم‌تر خواهد بود؛ وزن آن نیز به‎طور قابل‏توجهی از همتای 5.8 اینچی خود بیشتر است. علت این تغییرات، تنها به خاطر بدنه مقاوم آن نیست؛ گلکسی اس 8 اکتیو از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند که ظرفیت بیشتری در مقایسه با باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی گلکسی اس 8 دارد.

image

گلکسی اس 8 اکتیو، هم‌چنین به دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده است و یک دکمه اختصاصی نیز برای فعال‌سازی آن وجود دارد. با این‌حال، سامسونگ تصمیم گرفته است تا پرچم‎دار مقاوم خود را با سیستم‌عامل قدیمی اندروید نوقا 7.0 ارائه دهد؛ این در حالی است که اندروید نوقا 7.1، مدتی پیش عرضه شد.

image

گلکسی اس 8 اکتیو به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این مدل در دو رنگ طلایی و خاکستری راهی بازار می‌شود. این گوشی به صورت انحصاری توسط اپراتور AT&T در ایالات متحده به فروش خواهد رسید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۵/۹
چه خوشکله. من این رو بیشتر می پسندم از سری های معمولی؟ ایران هم میاد؟

alireza

۱۳۹۶/۵/۸
دم سامسونگ گرم

چچن شولدوزلاری

۱۳۹۶/۵/۸
گوشی جنگی با باطری قدرتمند بدنه قوی واقعا عالیه ازش خوشم اومد یه گوشی هوشمند باید دوربین قوی باطری قوی بدنه فوی داشته باشه

saeed666

۱۳۹۶/۵/۸
این حسگر اثر انگشتش واقعا جایه خیلی چرتیه.چرا اونجا گذاشته واقعا بعیده از سامسونگ. ال جی و سونی جایه خوبی گذاشتن.

aaa

۱۳۹۶/۵/۸
اره فقط به درد جنگ میخوره