خانهاخبار
قابلیت‌های چندرسانه‎ای گلکسی نوت 8 شما را شگفت‌زده خواهد کرد

قابلیت‌های چندرسانه‎ای گلکسی نوت 8 شما را شگفت‌زده خواهد کرد

سامسونگ، ادعا می‌کند که گلکسی نوت 8، یکی از بهترین محصولاتی است که توسط این شرکت برای تجربه محتوای چندرسانه‎ای به بازار عرضه می‎شود.
۱۳۹۶/۵/۸

یکی از قابلیت‎های دوست‌داشتنی گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ، توانایی آن‌ها برای به نمایش گذاشتن محتوای چند رسانه‎ای است و به‌نظر می‌رسد که گلکسی نوت 8 به عنوان فبلت پرچم‌دار سامسونگ برای نیمه دوم سال 2017، دشوارتر خواهد کرد.

image

در سخنرانی برای انتشار گزارش مالی سامسونک، یکی از مدیران اجرایی سامسونگ که نامش فاش نشده است؛ اعلام کرد که تمرکز سامسونگ روی گوشی جدید آن‌ها باعث شده است تا این مدل (گلکسی نوت 8) برای ارائه محتوای چندرسانه‌ای عملکرد بهتری داشته باشد. در همین رابطه، اعلام شده است:

فبلت‌های سری گلکسی نوت که اولین مدل‌ آن در سال 2011 عرضه شد، با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های چندرسانه‌ای از جمله نمایشگر بزرگ‌ و قلم S-Pen همراه شده است که آن‌ها را تنها در سری «گلکسی نوت» خواهید یافت. گلکسی نوت 8 برای ارائه محتوای چندرسانه‎ای، پیشرفته‌تر و غنی‌تر (از قبل) خواهد بود.

اکنون که این شرکت ادعا می‌کند گلکسی نوت 8 در حوزه چندرسانه‌ای عمکلرد بهتری نسبت به قبل خواهد داشت، انتظار داریم تا فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ کیفیت صدای بیشتری نسبت به نسل قبل داشته باشد و شرکت سامسونگ از یک فناوری پیشرفته‌تر برای نمایشگر آن استفاده کند.

شرکت سامسونگ از فبلت پرچم‌دار جدید خود در 23 آگوست (1 شهریور) رونمایی خواهد کرد. این مدل، هم‎چنین در دو مرحله عرضه خواهد شد؛ سامسونگ در شهریور، گلکسی نوت 8 را در ایالات متحده و کره جنوبی عرضه خواهد کرد و عرضه جهانی این فبلت پرچم‌دار تا مهر به طول خواهد انجامید.

 گلکسی نوت 8 براساس شایعات منتشر شده، به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز شده است و اولین گوشی سامسونگ نیز خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. تراشه مورد استفاده در این مدل، اسنپدراگون 835 کوالکام یا اگزینوس 8895 سامسونگ است و اگر شایعات پیشین در رابطه با آن صحت داشته باشد، نوت 8 با چهار گیگابایت رم عرضه خواهد شد. هم‌چنین، مدتی پیش اعلام شد که نسخه «امپرر ادیشن» گلکسی نوت 8 با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه می‌شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۲
مثلا خواستی بگی من ایفون دارم؟ داداش مبارکت باشه ولی از این به بعد سعی کن تو صفحه های سامسونگ نیای نگرانتم که از شدت حسادت مثل گوشیت منفجر بشی

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۱
حدودا 3300 تومن اینا میشه وبه نظرم بعد افت قیمت بخرینش

محسن

۱۳۹۶/۵/۹
درود
چن تا سوال داشتم
اول اینکه قیمتش حدودا چقدریه؟(به تومن البته)
و اینکه پیش خریدش کنم یا بزارم بعد افت قیمتش بخرم؟
میخوام اس 8 بخرم ولی خب میتونم صبر کنم اینو پیش خرید کنم
لطفا دوستانی که تا حالا پیش خرید کردن بگن که ارزششو داره یا نه
ممنون

فاطی

۱۳۹۶/۵/۹
قیمتش 900 دلار یا 1000 دلار خواهد بود که برای همچین گوشی فوق العاده ای منصفانه است

mehdi dolati

۱۳۹۶/۵/۸
نیازی به تعریف نیست نیومده همه منتظرشن و شیفتش شدن.
من Note5دارم خیلی راضی ام حالا 8که د یپا واسه خودش غولیه
?Note8?بی همتا و بهترین.
❤??