خانهاخبار
با ویژگی‌های حسگر اثر انگشت Y7 Prime آشنا شوید

با ویژگی‌های حسگر اثر انگشت Y7 Prime آشنا شوید

گوشی هوآوی وای 7 پرایم یکی از سریع‌ترین حسگرهای اثر انگشت را میان گوشی‌های اندرویدی بازار دارد. البته توانایی‌هایی این حسگر تنها به باز کردن قفل گوشی محدود نمی‎شود و می‌توان استفاده‌های بیشتری در کارهای روزمره از آن کرد.
۱۳۹۶/۵/۱۸

هوآوی یکی از شرکت‌هایی است که به امنیت همه کاربران خود اهمیت می‌دهد؛ به همین دلیل است که در سال‌های اخیر، علاوه بر پرچمداران، گوشی‌های میان‌رده هوآوی نیز مجهز به حسگر اثر انگشت شده‌اند تا کاربران با اطمینان بیشتری اطلاعات خود را روی گوشی دخیره کنند.

Y7 Prime هوآوی جدیدترین میان‌رده این شرکت است که از اسکنر اثر انگشت فوق العاده سریعی بهره می‌برد. این سنسور قادر است در 0.3 ثانیه اثر انگشت شما را تشخیص دهد و قفل گوشی را باز کند. سرعت بالا و تشخیص دقیق سنسور اثر انگشت Y7 Prime را زمانی واقعا متوجه می‏شود که آن را با سنسور دیگر گوشی‌ها، حتی پرچمدارانی مثل آیفون 7، مقایسه کنید.

image

اما باز کردن قفل گوشی تنها وظیفه حسگر اثر انگشت Y7 Prime نیست. هوآوی به این حسگر توانایی‌هایی بخشیده است که کار کردن با گوشی را برای کاربر آسان‌تر می‌کند که این توانایی ها شامل موارد زیر است:

Take photo/video: با فعال کردن این گزینه می‌توانید به جای فشار دادن دکمه شاتر، با لمس حسگر اثر انگشت، از خودتان یا سوژه مورد نظر عکس بگیرید. این ویژگی خصوصا زمان سلفی گرفتن بسیار مفید واقع خواهد شد و مانع از تکان خوردن دست هنگام ثبت عکس میشود.

Answer call: پس از فعال کردن این گزینه قادر خواهید بود تماس‌های ورودی را با لمس حسگر و نگه داشتن انگشت روی آن پاسخ دهید.

Stop alarm: اگر این گزینه را روشن کنید می‌توانید با گذاشتن انگشت خود روی حسگر اثر انگشت صدای آلارم گوشی را ساکت نمایید.

حسگر اثر انگشت Y7 Prime ویژگی‌های جذاب‌تر دیگری نیز دارد که در کمتر گوشی اندرویدی می‌توان نظیرش را پیدا کرد. به طور مثل با فعال کردن گزینه Show notification panel این امکان برای شما فراهم میشود، تا با کشیدن انگشت از بالا به پایین روی حسگر، نوار اعلان‌ها را باز کنید و با دوبار ضربه زدن، دوباره نوار اعلان‌ها را ببندید.

همچنین اگر دکمه Browse photos را فعال کنید قادر خواهید بود تا با به چپ و راست کشیدن انگشت روی حسگر تصاویر و ویدئوهای موجود در گالری گوشی را ورق بزنید.

نکته جالب ماجرا در استفاده از حسگر اثر انگشت در دو مورد آخر این است که ضرورتی برای استفاده از انگشت تعریف شده در تنظیمات گوشی ندارید با همه انگشت‌های دستتان خواهید توانست نوار اعلان‌ها را باز کنید و تصاویر را، با لمس کردن حسگر، ورق بزنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

حسین

۱۴۰۰/۱۰/۱۹
اره برا منم همینطوره

hasan

۱۳۹۹/۱۰/۱۲
عالی

hasan

۱۳۹۹/۱۰/۱۲
عالی

امیرحسین

۱۳۹۹/۵/۳
سلام من یک ساله این گوشی رو دارم امروز که هر کار کردم گوشیم باز نمیشه با حسگر چکار کنم

مجید

۱۳۹۸/۸/۲۱
سلام دوستان ، من این گوشی رو یک هفته هست خریدم ، بی نظیر و فوق العاده هست ، واقعا عالیه . گوشیم قبلی هم هو اوی بود ، ولی این خیلی توپه ... سرعت اثر انگشت خیلی روانی ، امکاناتش برابری می کنه با سامسونگ گلکسی