خانهاخبار
Xperia XZ1؛ گوشی جدید سونی با اسنپدراگون 835

Xperia XZ1؛ گوشی جدید سونی با اسنپدراگون 835

گوشی Xperia XZ premium جدیدترین پرچم‎دار شرکت سونی به شمار می‌آید که با وجود مشخصات فنی قدرتمند، بازهم از رقیبان بازمانده است. حال باید دید این شرکت با پرچمدار جدیدی که در ماه‎های آینده معرفی خواهد کرد، چه سهمی از بازار را از آن خود می‌نماید.
۱۳۹۶/۵/۷

همانطور که می‌دانید نمایشگاه بین‌المللی صنایع دیجیتال(IFA)، از یکم اوت 2017 به مدت شش روز در برلین برگزار می‌شود. انتظار می‌رود شرکت سونی، Xperia XZ1 و Xperia XZ1 Compact را در همین نمایشگاه رونمایی کند.

البته در حال حاضر این دو محصول به نام‌های Sony G8341 و G8441 مشهورند که به عقیده تحلیل‌گران، مدل اول، همان Xperia XZ1 و دیگری برادر کوچکترش است که تا پیش از رونمایی از این شیوه برای نام‌گذاری آن‌ها استفاده شده است.

image

در روزهای ابتدایی ماه جاری، آنتوتو نتیجه تست بسیاری از گوشی‌های هوشمند را منتشر کرد که مشخصات فنی سونی جی8441 نیز در میان این گوشی‌ها دیده می‌شود. بر اساس داده‌های آنتوتو صفحه نمایش 5 اینچی و پردازنده اسنپدرگون 835 از معدود مشخصات این گوشی به شمار می‌رود.

از آنجا که بنچمارک، تنها مشخصات مربوط به حافظه رم، پردازنده و سیستم عامل دستگاه‌های دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، گیک‌بنچ نیز در آغاز هفته جاری، به مشخصات فنی Xperia XZ1 پرداخته که برهمین اساس این مدل به پردازنده اسنپدراگون 835، 4گیگابایت حافظه رم و اندروید 7.1.1 مجهز شده است.

به همین دلیل، دیگر مشخصات فنی محصولات جدید سونی، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.اما اگر از علاقه‌مندان به گوشی‌های سونی هستید منتظر خبرهای شگفت‌انگیز از پرچمدار جدید این شرکت باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۵/۷
xz premium از رقیبانش جا مونده؟! ????
باشه ممنون از راهنماییت

محسن

۱۳۹۶/۵/۷
یعنی چی از رقیبان جا مونده xz premium

امیر منصور

۱۳۹۶/۵/۷
بی نقص....

Samuel1987

۱۳۹۶/۵/۷
جذابیت سونی در زمان معرفی پرچمدارش اکسپریا xz پریمیوم بهرمند از اسنپدراگون 835 بود و این در واقع میشه گفت این تلفن همراه سونی تکراری هست
??
سال 2018 و پرچمدار سونی و بقیه شرکت ها با چیپست پردازنده های متفاوت و مشابه و... جذاب خواهند بود
??