خانهاخبار
تصویر لو رفته از دفترچه راهنمای آیفون 8؛ صفحه نمایش بدون لبه تایید شد

تصویر لو رفته از دفترچه راهنمای آیفون 8؛ صفحه نمایش بدون لبه تایید شد

تصویر جدیدی از بسته‌بندی آیفون 8 منتشر شده است که نشان می‌دهد حاشیه‌های اضافی اطراف نمایشگر از آیفون 8 حذف خواهد شد و این مدل به یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز شده است.
۱۳۹۶/۵/۷

گفته می‌شود که پرچم‏دار جدید اپل با نمایشگر بدون حاشیه عرضه خواهد شد و مدت‎هاست که رندرهای مختلفی از آیفون 8 منتشر می‌‏شود که طراحی احتمالی پرچم‎دار جدید اپل را با حذف حاشیه‌‏های اضافی اطراف صفحه‎نمایش به نمایش می‎گذارد. به‎تازگی، تصویری از بسته‎بندی آیفون 8 منتشر شده است که نشان می‎‌دهد این گوشی پرچم‎دار فاقد حاشیه خواهد بود و تنها حاشیه اندکی در بالای صفحه‌نمایش برای تعبیه بلندگوی مخاطب و سنسور دوربین قرار دارد.

image

طراحی آیفون 8 در واقع از کاغذی به‎دست آمده است که درون جعبه پرچم‏دار جدید اپل قرار خواهد داشت. این کاغذ که نحوه خروج اسلات سیم‌کارت را به نمایش می‏گذارد، فاش کرده است که اطراف نمایشگر آیفون 8 فاقد حاشیه‎های اضافی خواهد بود و دکمه پاور در لبه سمت راست، بزرگ‏تر شده است. مدتی پیش، اعلام شده بود که علت افزایش اندازه دکمه پاور، ادغام سنسور اثرانگشت با آن است؛ هرچند، بنجامین گسکین ادعا می‎کند که آیفون 8 با سنسور یکپارچه با نمایشگر، راهی بازار خواهد شد. هم‎چنین، برخی گمانه‌‏زنی‌‏ها حاکی از این موضوع است که سنسور تشخیص اثرانگشت به بدنه پشتی منتقل می‎شود.

مشخص نیست که تصاویر منتشر شده از بسته‎بندی آیفون 8 تا چه اندازه صحت دارد. با این‎حال، تصویر فاش شده با گمانه‌زنی‎های پیشین پیرامون آیفون 8 هم‏جهت است. تصویر فاش شده از نحوه خروج اسلات سیم‎کارت، هم‎چنین نشان می‎دهد که کلید Mute در لبه سمت چپ گوشی قرار دارد و حذف نشده است. کلیدهای تنظیم حجم خروجی صدا نیز از یک‎دیگر متمایز هستند.  

جدا از این موضوع که سنسور اثرانگشت از لبه پایین دستگاه حذف شده است و حاشیه‎ چندانی در اطراف نمایشگر وجود ندارد، تصاویر فاش شده حاکی از این موضوع است که نسبت ابعاد احتمالی صفحه‎نمایش، 18 به 9 خواهد بود؛ این نسبت ابعاد، باعث می‎شود تا صفحه‎نمایش کشیده شود. برای بررسی دقیق‌تر، می‌توانید بررسی ال‌جی جی 6 و گلکسی اس 8 سامسونگ را که به نمایشگری با نسبت ابعاد 2 به 1 مجهز شده‏‌اند؛ بخوانید.

آیفون 8 تنها محصول امسال شرکت اپل نخواهد بود و به علت قیمت زیاد، این سازنده تصمیم گرفته است تا آیفون 7s و آیفون 7s Plus را نیز به همراه پرچم‌دار جدید خود ارائه دهد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۵/۷
خداییش شما با این وضعیت صفحه نمایش که دوربین سلفی و سنسورا وسط صفحه نمایشن موافقین؟ به نظرم حرکت شاومی بعدشم ال جی و سامسونگ قشنگتر هست واسه کم کردن حاشیه. اسنشال فون و ظاهرا ایفون دوربینو سنسورارو وسط صفحه نمایش گنجوندن! حس بدی میده صفحه نمایش نباید از حالت مستطیلی کامل خارج شه

heshmat

۱۳۹۶/۵/۷
ببینیمو تعریف کنیم.