خانهاخبار
اچ‌پی سری جدید کامپیوترهای دسکتاپ آل-این-وان Pavilion را معرفی کرد

اچ‌پی سری جدید کامپیوترهای دسکتاپ آل-این-وان Pavilion را معرفی کرد

اچ‌پی سری جدید کامپیوترهای دسکتاپ آل-این-وان Pavilion را معرفی کرده که از نظر زیبایی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
۱۳۹۶/۵/۷

کمپانی اچ‌پی سری جدید کامپیوترهای دسکتاپ آل-این-وان Pavilion را معرفی نموده که نمایشگر بسیار نازکی دارد و قطر شاسی آن تنها 8.5 میلی متر است که به گفته اچ‌پی، 40 درصد نازک‌تر از قبل شده. بدین ترتیب این محصول، رقیبی جدی برای سرفیس استودیو است.

image

برای دستیابی به این طراحی زیبا، اچ‌پی قطعات سخت‌افزاری را در قطعه‌ای که پایین نمایشگر قرار گرفته، جای داده است. بدین ترتیب نیمه بالایی نمایشگر، به عنوان فریم نازک و نمایشگر لمسی باقی می‌ماند.

طراحی جدید، به‌روزرسانی بزرگی برای سری جدید محسوب می‌شود اما خبر خوب این است که در بخش‌های دیگر هم تغییرات و آپگریدهای زیادی صورت گرفته است.

image

پردازنده به کار رفته در این آل-این-وان، از نوع نسل هفتمی و چهار هسته‌ای AMD A12 است که با پردازنده گرافیکی AMD Radeon R7 همراه شده است. نمایشگر 23.8 اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی است. حافظه رم 12 گیگابایت از نوع DDR4 است که با 1 ترابایت حافظه HDD همراه می‌شود. مانند برخی از آل-این-وان‌های قبلی اچ‌پی، این محصول هم از یک دوربین مخصوص اچ‌پی (که فقط در صورت لزوم از محفظه مخصوص خارج می‌شوند)، اسپیکر، و نمایشگری که تقریبا حاشیه‌ای ندارد، بهره می‌برد.

قیمت کامپیوترهای دسکتاپ جدید اچ‌پی از 750 دلار آغاز می‌شود ولی جزئیات قیمت گذاری هنوز مشخص نیست.

در کنار نسخه رده بالا، اچ‌پی دو نسخه دیگر از آل-این-وان Pavilion با اندازه‌های 24 و 27 اینچی هم معرفی نمود.

image

این دو مدل به اندازه نسخه اول، لوکس نیستند و نمایشگر آن، انحنای بیشتری دارد. حداقل بر روی کاغذ، هر دوی آنها با وجود نمایشگر 1080p برای استفاده روزانه و محتوای رسانه‌ای مناسب هستند.

نسخه ضعیف‌تر، از پردازنده Core i5-7400T، 12 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه HDD بهره می‌برد. اما نسخه دیگر، پردازنده Core i7-7700T را در خود گنجانده و 16 گیگابایت رم دارد. میزان حافظه آن 1 ترابایت HDD است که با 16 گیگابایت رم اپتان همراه شده است. (این نوع حافظه به حافظه HDD کمک می‌کنند تا سرعتی نزدیک به حافظه SSD داشته باشد)

image

قیمت این کامپیوترهای دسکتاپ اچ‌پی از 750 دلار آغاز می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)