خانهاخبار
تصاویر زنده گوشی‌های Sharp AQUOS با نسل جدید سنسور اثر انگشت

تصاویر زنده گوشی‌های Sharp AQUOS با نسل جدید سنسور اثر انگشت

کمپانی شارپ قصد دارد تا آخر سال جاری دو گوشی جدید و بدون حاشیه معرفی کند. تصاویر رندر شده و زنده تازه‌ای از این دو گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.
۱۳۹۶/۵/۶

تصاویر گوشی تازه و بدون حاشیه برند شارپ به نام Aquos S2 در روزهای گذشته توسط یک منبع چینی منتشر شد. گفته می‌شود که شارپ قصد دارد دو گوشی هوشمند تازه را امسال معرفی کند و امروز هم تصاویر زنده از پروتوتایپ این مدل‌ها لو رفت. این گوشی‌ها فعلا به نام‌های AQUOS S2 و AQUOS S1 شناخته می‌شوند و احتمالا نام تجاری‌شان تا زمان معرفی رسمی تغییر می‌کند. این دو گوشی قرار است کاملا بدون حاشیه طراحی شوند و تفاوت‌های جزئی میانشان وجود دارد. تصویر منسوب به AQUOS S1 به Essential PH-1 (اولین گوشی اندری رابین که به خاطر خلق اندروید شناخته شده است) بسیار شبیه است. البته تصاویر این گوشی یک ماه پیش هم منتشر شده بود اما عکس‌های زنده تازه جزییات بیشتری را از آن به نمایش می‌گذارند. در این تصویر شاهد هستیم که حاشیه در لبه پایینی تا حدودی وجود دارد اما حاشیه لبه بالا به حداقل ممکن رسیده است. سنسور دوربین سلفی این گوشی هم در موقعیت تازه‌ای دقیقا وسط لبه بالا تعبیه شده و این‌گونه به نظر می‌رسد که انگار پنل صفحه‌نمایش آن را در بر گرفته است.

image

گفته می‌شود که گوشی Sharp AQUOS S1 صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول ویژن با وضوح تصویر 2040 در 1080 و نسبت نمایش 17:9 خواهد داشت که از صفحه‌های مرسوم با نسبت 16:9 بلندتر و از صفحه LG G6 با نسبت 18:9 و Galaxy S8 با نسبت 18.5:9، کوتاه‌تر است. شایعه شده که این گوشی از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 630 (پردازنده میان رده کوالکام در سال 2017) قدرت می‌گیرد. همچنین گفته می‌شود که Sharp قصد دارد این گوشی را در دو نسخه با کانفیگ 4 و 6 گیگابایت رم تولید کند که حافظه داخلی یکسان و معادل 64 گیگابایت خواهند داشت. این گوشی احتمالا به دوربین با لنز دوگانه 13 مگا پیکسلی مجهز می‌شود و دوربین سلفی‌اش هم 8 مگا پیکسلی خواهد بود.

image

معمای بزرگ بعدی هم گوشی AQUOS S2 خواهد بود. البته تصاویر رندر شده‌ای هم از این گوشی تابه‌حال منتشر شده و حدس‌های مختلفی درباره آن زده می‌شود. طبق تازه‌ترین شایعه‌ها حول این گوشی، AQUOS S2 با حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش و به همراه گوشی AQUOS S1 معرفی خواهد شد. البته شایعه مبنی بر تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش چندان هم واقعی به نظر نمی‌رسد چراکه کمپانی‌های توانمندی نظیر اپل و سامسونگ هنوز نتوانسته‌اند این تکنولوژی تازه را به‌کارگیرند و هیچ خبر موثقی درباره اعمال تکنولوژی مذکور در پرچم‌دارهای بعدی این غول‌های تکنولوژی، وجود ندارد. طبق گزارش‌های منتشر شده گوشی AQUOS S1 احتمالا در حدود 400 دلار قیمت‌گذاری می‌شود و AQUOS S2 هم با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 و قیمت 520 دلار وارد بازار خواهد شد. با توجه به تازه‌ترین تصویر رندر شده که از گوشی AQUOS S2 لو رفته حدس می‌زنیم که نسخه طلایی آن احتمالا به نام نسخه ویژه 105 Limited Edition عرضه می‌شود.

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هوشنگ

۱۳۹۶/۱۱/۲
اقا چرا گوشی های شارپ تو بازار ایران نیس من خیلی دوسشون دارم