خانهاخبار
Empror Edition؛ نسخه رده‌بالای گلکسی نوت 8 با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه

Empror Edition؛ نسخه رده‌بالای گلکسی نوت 8 با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه

براساس یک گزارش جدید، شرکت سامسونگ نسخه قدرت گلکسی نوت 8 را با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت عرضه خواهد کرد. این مدل، احتمالاً در کره جنوبی عرضه می‌شود و به صورت محدود در دسترس قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۶/۵/۵

شرکت سامسونگ، سابقه خوبی در عرضه «نسخه‎ مخصوص» گوشی‌های هوشمند خود در بازار کره جنوبی دارد؛ از گلکسی اس 5 پلاس بگیرید تا فبلت جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت FE که در واقع، نسخه بازسازی شده گلکسی نوت 7 است. به همین جهت، یک گزارش تأیید می‌کند که نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 نیز وارد بازار خواهد شد و احتمالاً به بازار کره جنوبی محدود خواهد بود.

image

امپرر ادیشن (Empror Edition) نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 خواهد بود که تفاوت‌های چشمگیری با نسخه «عادی» گلکسی نوت 8 دارد. نسخه «استاندارد» این مدل با شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد اما نسخه مخصوص گلکسی نوت 8 نیز، به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

عرضه مدل Empror Edition گلکسی نوت 8 در بازار کره جنوبی و یا حتی چین، غیرممکن به‌نظر نمی‌رسد؛ البته، اگر شرکت سامسونگ تمایلی به عرضه این مدل داشته باشد. مدتی پیش، شرکت سامسونگ از نسخه قدرت‎مند گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد که به شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است؛ این در حالی است که مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شده بود.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که نسخه «قدرت‌مند» گلکسی نوت 8 با چه قیمتی وارد بازار کره جنوبی عرضه می‌شود؛ در صورت تمایل برای عرضه مدل Empror Edition گلکسی نوت 8، قیمت این گوشی به‎طور قابل‌توجهی بالاتر خواهد بود. گلکسی اس 8 پلاس با شش گیگابایت رم، بیشتر از 1000 دلار قیمت داشت؛ در حالی‎که مدل پایه آن با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه، تنها 850 دلار قیمت دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

omid

۱۳۹۶/۵/۳۰
فاطی قیمتشو دیدی ؟؟
3میلیون نسخه معمولیشه

فاطی

۱۳۹۶/۵/۲۱
5 میلیووووووووووووون؟انصافا از کجا این عدد رو اوردی؟ فوقش 3300

سعید

۱۳۹۶/۵/۷
به به چه اسمی.امپراطور دنیای موبایل بی شک بهترین گوشی تاریخه

مهدی

۱۳۹۶/۵/۶
سلام من یک s8 دارم و به نظر من بهترین و انقلابی ترین گوشی تاریخ سامسونگه و درمورد note 8 بگم که در غول بودن این گوشی شکی نیست ولی ۵ میلیون تومان واقعا زیاده و صحفه نمایش ۶.۴ اینچ واقعا بزرگه و خطر بزرگی است مخصوصا از بابت راهت بودن برای سرقت اش است چرا تا زمانی که ما می توانیم s8 را بخریم و ان هم با مشخصات کمی پایین تر ولی باوجود اینکه گوشی کامل و بی نقصی است این همه هزینه بکنیم.

omid

۱۳۹۶/۵/۶
اصل امکان نداره !!!
هواوی که گوشی هاشو ارزون تر میده هواوی میت 9 پورش دیزاین که مشخصاتش مثل اینه و البته رم6 گیگه 5 میلیون پولشه
ایفون 256 قیمتش 4 میلیونه
مگه اینکه این با رم8 و 256گیگ حاصظه داخلی و غیره بشه 5 یا 6 میلیون
اونوقت بعضیا میگن منتظرشم
اصلا نمی ارزه ادم میتونه یه کیس خوب یا خیلی کارا با پولش انجام بده