خانهاخبار
تصویر نوکیا 8 در رنگ مسی؛ رنگ‌بندی جذاب پرچمدار نوکیا

تصویر نوکیا 8 در رنگ مسی؛ رنگ‌بندی جذاب پرچمدار نوکیا

کمپانی نوکیا بعد از مدت‌ها در حال بازگشت به بازار موبایل است و در این راستا به تولید و معرفی چندین گوشی در سال جاری اقدام کرده است. نوکیا 8 قرار است گوشی بعدی این کمپانی باشد و فعلا آن را به‌عنوان یک میان‌پرده پیشرفته می‌شناسیم.
۱۳۹۶/۵/۳

اطلاعات زیادی تابه‌حال درباره گوشی نوکیا 8 در فضای وب منتشر شده و هفته گذشته هم تصاویر زنده از پروتوتایپ آن به رنگ طلایی براق لو رفت. امروز هم تصویر تازه‌ای از این گوشی منتشر شده که آن را در رنگ مسی نشان می‌‌دهد.

image

این تصویر که پنل پشتی نوکیا 8 را نشان می‌دهد، اطلاعات مهم و اندکی را با خود به همراه دارد. همان‌طور که در تصویر شاهد هستیم، قاب نوکیا 8 به رنگ مسی طراحی شده. این رنگ به نوکیا 6 مسی شبیه است و تفاوت چندانی با نوکیا 8 طلایی که هفته گذشته منتشرشده بود، ندارد. در این تصویر همچنین دوربین با لنز دوگانه دیده می‌شود که لوگوی زایس هم در کنار آن‌ها نقش بسته است. نوکیا 8 درواقع اولین گوشی نوکیا در تولیدات جدید این کمپانی خواهد بود که دوربینش با همکاری زایس تولید می‌شود. باید منتظر بمانیم و ببینیم نوکیا این بار قصد دارد چه تجربه‌ جدیدی از عکاسی را به کاربران و علاقه‌مندانش ارائه کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)