خانهاخبار
تماشا کنید: تیزر شیائومی می 5 ایکس منتشر شد؛ ارزان‎قیمت با دوربین دوگانه!

تماشا کنید: تیزر شیائومی می 5 ایکس منتشر شد؛ ارزان‎قیمت با دوربین دوگانه!

شرکت شیائومی، ویدیوی 15 ثانیه‌‏ای را از گوشی می 5 ایکس (Mi 5X) منتشر کرده است که نشان می‌دهد گوشی میان‎رده جدید شیائومی با دوربین دوگانه وارد بازار می‎شود.
۱۳۹۶/۵/۳

گوشی جدید اندرویدی شیائومی، یک مدل پرچم‎دار نخواهد بود و این سازنده چینی، محصول میان‎رده‎ای را برای معرفی در 26 جولای (4 مرداد) تدارک دیده است. آنچه که در رابطه با گوشی جدید شیائومی می 5 ایکس حائز اهمیت خواهد بود؛ ارائه این مدل با قیمت بسیار مناسب و دوربین دوگانه است.

در حالیکه تنها 48 ساعت به معرفی رسمی گوشی شیائومی می 5 ایکس زمان باقی مانده است، اولین ویدیوی تبلیغاتی خود را از این مدل منتشر کرده که بخشی از قابلیت‎های مهم این گوشی را به نمایش می‌گذارد. ویدیوی تبلیغاتی 15 ثانیه‎ای که توسط شیائومی منتشر شده است، طراحی گوشی می 5 ایکس را نشان می‌دهد و هم‎چنین، تایید می‎کند که این مدل به یک دوربین دوتایی مجهز شده است.

image

به جز اینکه شیائومی Mi 5X با دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد، شرکت شیائومی هنوز هیچ‎یک از مشخصات‌فنی دیگر آن‎را منتشر نکرده است. با این‎حال، از آنجایی‎که این مدل در FCC رؤیت شده است؛ اطلاعاتی در رابطه با گوشی شیائومی می 5 ایکس به‎دست آمده.

می 5 ایکس، یک گوشی میان‌رده بوده و شرکت شیائومی، آن‎را به تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام مجهز کرده است. تراشه مذکور با چهار گیگابایت رم همراهی می‎شود تا بتوانید هر تعداد برنامه‎ای را که مایل هستید، به صورت هم‎زمان روی گوشی خود اجرا کنید. نسخه بهبود یافته می 5 ایکس نیز، احتمالاً با تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام معرفی می‎شود؛ هم‌چنین، ممکن است فضای ذخیره‎سازی بیشتری برای آن درنظر گرفته شود.

با اینکه معرفی گوشی شیائومی می 5 ایکس در روز چهارشنبه هیجان‌انگیز است، اما این مدل تمامی سورپرایز شرکت شیائومی برای طرفداران تا چند روز آینده نخواهد بود. به همراه این گوشی، شرکت شیائومی رابط‌ کاربری MIUI 9 را معرفی خواهد کرد و شیائومی می 5 ایکس، اولین گوشی مجهز به این نسخه از رابط ‏کاربری MIUI و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 است. یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپر ساعت نیز برای گوشی شیائومی می 5 ایکس درنظر گرفته شده است.

پس از مدت کوتاهی، شرکت شیائومی رابط‌ کاربری MIUI 9 را در سه مرحله برای گوشی‎های هوشمند خود منتشر خواهد کرد و محصولات معرفی شده در سال جاری میلادی، به نسخه 7.1 سیستم‎عامل اندروید نوقا به‎روزرسانی خواهد شد. سایر مدل‎ها، اندروید 7.0 را به همراه رابط‏کاربری جدید MIUI 9 دریافت خواهند کرد. محصولات درنظر گرفته شده برای آپدیت به MIUI 9، شامل تمامی گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌‏های شیائومی خواهد بود؛ با این‎حال، از می 1 باید صرف‌نظر کرد. به جز این مدل، سایر محصولات شیائومی به جدیدترین نسخه از رابط‌کاربری MIUI به‏‌روزرسانی می‎شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)