خانهاخبار
مصاحبه اختصاصی جی‌اس‌ام با مدیران هوآوی درخصوص Y7 Prime

مصاحبه اختصاصی جی‌اس‌ام با مدیران هوآوی درخصوص Y7 Prime

محصول تازه‌وارد هوآوی در بازار میان‌رده‌ها روزهای پرهیجانی را سپری می‌کند. درباره این گوشی مصاحبه‌ای را با مدیر روابط عمومی و مارکتینگ و همچنین مدیر ارشد بخش فروش هوآوی انجام داده‌ایم که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید.
۱۳۹۶/۵/۱۵

بازار میان‌رده‌ها همیشه از جذابیت خاصی برخوردار است. به‌دلیل قیمت مناسب و اخیرا کیفیت خوب گوشی‌ها در این رده، خریداران زیادی به سمت میان‌رده‌ها متمایل می‌شوند. محصول جدید هوآوی در این بازار یعنی Y7 Prime به‌تازگی وارد ایران شده و روزهای ابتدایی فروش خود را سپری می‌کند.

مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۵.۵ اینچی اچ‌دی، بدنه فلزی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، باتری پرقدرت ۴ هزار میلی‌آمپری و همچنین قیمت مقرون به‌صرفه این گوشی را به یک رقیب جدی برای دیگر میان‌رده‌های بازار تبدیل کرده است. 

دراین‌باره مصاحبه‌ای را با آقای ناهید، مدیر روابط عمومی و مارکتینگ و همچنین آقای فیاض، مدیر ارشد بخش فروش هوآوی انجام داده‌ایم و از آن‌ها سوالاتی را درخصوص شرایط فروش، مزایای رقابتی و شرایط گارانتی Y7 Prime پرسیده‌ایم. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

فرهاد

۱۳۹۶/۱۱/۶
سلام من این گوشی رو نزدیک 5 ماهه گرفتم و 1 اپدیتم زدم ،خداییش از برندهای دیگه هیچی کم نداره و عالیه عالی
نسبت به قیمتش بی نظیره،
فقط موقع اینترنت روشنه یکم باتریش زودتر خالی میشه که من تو گوشیهای دیگه هم این مورد رو دیدم حتی سامسونگ،مدیران عزیز هوآوی اگه برا این مدل اندروید 8 اومده لطفا اطلاع رسانی کنید تا بروزرسانی کنم با تشکر از هوآوی و مدیران گرامی

sinakaya

۱۳۹۶/۵/۲۱
کی گفته 1و700 زیر 1 توومان هست

مرتضی سرکوبی

۱۳۹۶/۵/۱۹
سلام دوست عزیز. من سرکوبی هستم مدیر فنی بخش دیوایس هوآوی. راجع به صحبت شما باید بگم، موارد مختلفی هستند که کاربران باید در بروز رسانی ها اینها را مد نظر قرار بدهند.
1- گاهاً به دلیل حجم بالای فایل های بروز رسانی، ممکن است کاربران در حین دانلود پکیج آپدین چندین بار فرآیند دانلود را به صورت موقت متوقف و بعد از یک مدت مجدداً ادامه بدهند. در چنین شرایطی گاهاً دریافت برخی از فایل ها با مشکل روبرو میشه و مخاطبان ممکن هست ایراداتی را در بروز رسانی شاهد باشند. در چنین مواردی یکی از راهکارهای پیشنهادی میتونه مراجعه به مراکز خدمات هوآوی در سراسر کشور باشه که شما با مراجعه به اپلیکیشن Hi Care میتونید از نزدیکترین مرکز خدمات در شهر خود مطلع بشید و پکیج اصلی و کاملی که د راختیار اونها هست را دریافت کنید.
2- شعار اندروید 7 کاهش و بهینه سازی مصرف شارژ باتری هست. اما همونطور که شما گفتید برخی کاربران بعد از بروز رسانی با مشکل زود خالی شدن شارژ روبرو میشن. یکی از مهمترین علل این مشکل، عدم تطابق ورژن اپلیکیشن های گوشی با ورژن سیستم عامل هست. بعد از بروز رسانی سیستم عامل و EMUI شما باید تمامی اپلیکیشن های Google play Service و سایر ماژول های گوگل را بروز رسانی کنید. عدم بروز رسانی اپلیکیشن ها RAM و پردازنده شما را درگیر نگاه میداره و باعث کم کردن غیر طبیعی شارژ میشه.
3- در صورت مشاهده هر نوع عیبی که به صورت غیر منطقی حتی پس ار بروز رسانی توسط مراکز خدمات مجاز ما در سیستم شما بوجود می آید، کافیه با شماره 42000-021 یا از طریق راه های ارتباطی در HiCare با ما در ارتباط باشید و ایرادات پیش آمده را با ما مطرح کنید. این موارد به سرعت بررسی خواهند شد و در صورت تایید وجود عیب، ایراد در بروز رسانی های بعدی برطرف شده و پکیج بروز رسانی مجدداً منتشر خواهد شد و یا در موارد خاص به صورت اختصاصی برای IMEI شما فرستاده میشود.

مهدی

۱۳۹۶/۵/۱۸
گوشی شیاعومی نوت 4 ایکس از این خیلی بهتر نیست؟اسنپ 625 داره باتری قوی تر از این و اینفراد همچنین صفحش فول اچ دی هست

مانی

۱۳۹۶/۵/۱۸
رقیب سرسخت samsung s8 plus ?