خانهاخبار
امکان ارسال تصاویر ناپدید شونده در آپدیت 4.2 تلگرام

امکان ارسال تصاویر ناپدید شونده در آپدیت 4.2 تلگرام

اپلیکیشن تلگرام در آخرین نسخه خود امکان ارسال تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده را اضافه کرده است که پس از گذشتن زمان تعیین شده به صورت خودکار پاک می‌شوند.
۱۳۹۶/۵/۲

در جدیدترین نسخه اپلیکیشن تلگرام ویژگی ارسال عکس‌ و ویدئو ناپدید شونده اضافه شده است که کاربران در چت‌های عادی می‌توانند از آن استفاده کنند.

تلگرام اضافه شدن این ویژگی را قدم دیگری در افزایش امنیت و حریم خصوصی کاربران عنوان می‌کند. به استفاده از این ویژگی کاربران نگرانی کمتری در ذخیره کردن بدون اجازه عکس‌های خصوصی خود خواهند داشت.

image

برای استفاده از این امکان نیازی نیست که از حالت Secret chat استفاده کنید بلکه در چت‌ها و مکالمات عادی نیز می‌توانید تصاویر و ویدئوهای ناپدید شونده را برای مخاطب خود ارسال نمایید.

زمانی که از گالری تصاویری تصویر یا ویدئویی را انتخاب کنید، پیش از ارسال آن، در پایین تصویر آیکون ساعت را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب آن می‌توانید زمان مورد نظر برای ناپدید شدن از 1 تا 60 ثانیه را انتخاب کنید.

با ارسال کردن آن آیکون شعله آتش روی تصویر یا ویدئو نقش می‌بندد. زمانی که مخاطب شما آن را باز کند و ببیند، پس از گذشتن زمان تعیین شده، آن تصویر یا ویدئو از روی گوشی و صفحه چت شما و ایشان پاک خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

h.seyedi

۱۳۹۶/۵/۳
ممنون از لطف شما

یاشار

۱۳۹۶/۵/۳
با quick memo عکسو ذخیره کنی پیغامم نمیزنه واسه طرف...

سهی 7

۱۳۹۶/۵/۲
با گوشی دوم
از نمایشگر عکس میشه گرفت
تمام ?
همیشه راهی هست..

حامد

۱۳۹۶/۵/۲
خب طرف از تلگرام پی سی استفاده میکنه..همه رو پرینت اسکرین میگیره..وتمام..پرینت اسکرین ویندوز رو تلگرام متوجه نمیشه که بنویسه طرف اسکرین گرفت

mehiyaw

۱۳۹۶/۵/۲
تو آپدیت قبلی فقط توی سکرت چت وجور داشت این امکان