خانهاخبار
تعرفه اینترنت ثابت نامحدود در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسید

تعرفه اینترنت ثابت نامحدود در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسید

رئیس سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی خبرداد صبح امروز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توقف فروش اینترنت حجمی و ارائه اینترنت نامحدود به کاربران اینترنت در کشور به تصویب رسید.
۱۳۹۶/۵/۱

تعرفه نامحدود یکی خبرهای هیجان‌انگیزی است که این روزها در مورد اینترنت ثابت به‌گوش می‌رسد. وزارت ارتباطات مدتی پیش اعلام کرد با توجه به گسترش نفوذ اینترنت در کشور و افزایش چشم‌گیر مشترکین طی سال‌های اخیر، این وزارتخانه تصمیم گرفته در روزهای پایانی دولت یازدهم طرحی را به تصویب برساند که طی آن مشترکین اینترنت از تعرفه‌های نامحدود اینترنت بهره‌مند شوند و مجبور به استفاده از اینترنت حجمی نباشند. 

جزئیات زیادی تاکنون از این طرح منتشر نشده اما سرانجام اجرای طرح مذکور امروز، ۱ مرداد، در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده است.

image

خبرگزاری مهر از قول علی اصغر عمیدیان، رئیس سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی، خبرداد صبح امروز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات توقف فروش اینترنت حجمی و ارائه اینترنت نامحدود به کاربران اینترنت در کشور به تصویب رسید.

وی گفت: این مصوبه به زودی به اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت ابلاغ می شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد:این مصوبه برای ارائه خدمات ADSL، اینترنت فیبر نوری وVDSL در نظر گرفته شده است و مشترکان می توانند با پرداخت اشتراک ثابت ماهانه از حجم زیادی از اینترنت استفاده کنند.

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اضافه کرد: در این مصوبه هم برای مشترکان کم مصرف و هم برای مشترکان پرمصرف تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: طبق این مصوبه کاربران می توانند در چند سقف مختلف از سرعت اینترنت استفاده کنند که سرعت استفاده از شبکه ملی اطلاعات با اینترنت جهانی در این مصوبه تفکیک شده است.  

به گفته عمیدیان به زودی جزییات بیشتری از این مصوبه ارائه و به اپراتورها ابلاغ می شود.

وی گفت: برای مثال مشترکان می توانند با پرداخت هزینه ماهانه حداقل ۱۰ هزار تومان از سرعت بالای اینترنت بدون محاسبه حجم مصرفی استفاده کنند البته این به معنای استفاده نامحدود نیست و کاربران بر اساس سرعتی که درخواست می کنند از این سرویس استفاده خواهند کرد چرا که در این تکنولوژی چیزی به عنوان نامحدود وجود ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

Kiarash

۱۳۹۶/۵/۲
ما هم با اون قیمت توقع نداریم
الان خیلیا حاضرن با قیمت های خیلی بالاتر اینترنت نامحدود واقعی بگیرن که وجود نداره
بابت یوتیوب هم خیالتون راحت. هیچوقت فیلترش برداشته نمیشه

داریوش

۱۳۹۶/۵/۱
من چقدر خوشبختم، همه چی آرومه! البته برعکسش ^_^

کیوان

۱۳۹۶/۵/۱
حس میکنم منظور از اینترنت نامحدود ولی محدود، استفاده اینترنت تا سقف ۴۰۰ یا ۵۰۰ گیگ برای هر فرد باشه

ارمین

۱۳۹۶/۵/۱
ایشالا از الان بدترش نکنن

علی

۱۳۹۶/۵/۱
اینکه توقع داشته باشیم سرعت فیبر نوری رو با حجم نامحدود در اختیار کاربر خونگی با 10 هزار تومن قرار بدن که نامعقول هست ... ولی شخصا معتقدم اگر برای سرعت های بالا , حداقل 100 گیگ دانلود ماهانه بزارن و با قیمت زیر 50 تومن در ماه عرضه کنن واقعا برای کاربرهای خونگی عالی میشه مخصوصا اگر فیلتر سایت هایی مثل یوتیوب (که صحبتش هم هست) رو هم بردارن که این سرعت خالص دست مصرف کننده ی نهایی برسه.