خانهاخبار
آغاز انتشار اندروید 7 برای LG G4

آغاز انتشار اندروید 7 برای LG G4

ال جی انتشار اندروید 7 را برای گوشی جی 4 آغاز کرده است. در حال حاضر این به‌روزرسانی تنها در دسترس کاربران کره‌ای قرار دارد ولی به زودی در دسترسی سایر کاربران نیز گذاشته خواهد شد.
۱۳۹۶/۵/۱
image

سرانجام طبق وعده ال‌جی انتشار نسخه 7 سیستم عامل اندروید برای LG G4 آغاز شد. ال‌جی از چند ماه پیش قول به‌روزرسانی پرچمداران 2015 خود را به کاربران داده بود. اکنون آنطور که پیش‌بینی می‎شود انتشار این به‌روزرسانی در آستانه آغاز ماه اگوست شروع شده است.

در حال حاضر تنها کاربران کره‌ای امکان دریافت این آپدیت را دارند ولی احتمالا طی چند هفته آینده کاربران سایر کشورهای جهان نیز می‌توانند گوشی G4 خود را به اندروید 7 آپدیت کنند.

این دومین آپدیت بزرگی است که LG G4 از زمان عرضه تا کنون دریافت می‌کند. پرچمدار 2015 ال‌جی ابتدا با اندروید 5.1.1 به بازار آمد و سپس نسخه 6 اندروید را دریافت کرد. اکنون کاربران این گوشی می‌توانند دستگاه خود را به اندروید 7 آپدیت کنند؛ هرچند که به زودی نسخه نهایی اندروید 8 برای دیگر گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

تورج

۱۳۹۶/۱۱/۲۷
اندروید 7جی 4

Babak

۱۳۹۶/۱۰/۲۷
الان کسی برای الجی جی 4 مدل P815 آپدیت رو دریافت کرده؟؟ چجوری میشه آپدیت کرد؟؟؟ اصلا آپدیت میاد واسش؟؟؟

میلاد

۱۳۹۶/۹/۳۰
این دیگه چ مسخره بازی نمیاد بگین نمیاد این چند هفته چند ماه گذشته و هنوز حتی دمو هم نیومده?چ وضعشه بابا الجی هم ن ب پارسال ک از همخ زود تر اپدیت داد ن ب الان عرضه نمیکنی مارو مسخره نکنین دیگه چقدر صبر کنیم

حسین

۱۳۹۶/۵/۱
سلام ببخشید میشه بگید از کجا دانلود و با چی نصب کردین؟!
من هرکاری کردم نتونستم رام ۷ لهستان رو با lg up نصب کنم،تا ۹ درصد میره و ارور میده.
ممنون میشم راهنمایی کنید.

Mehdi

۱۳۹۶/۵/۱
برا اس شیش و نوت پنج هشت ماه پیش اومده بود این تازه شروع کرده اندروید هفتو برا جی فور بزنه بابا اندروید هشتم اومد