خانهاخبار
رندر جدید گلکسی نوت 8 منتشر شد؛ پرچم‎دار جدید سامسونگ در تمامی زوایا!

رندر جدید گلکسی نوت 8 منتشر شد؛ پرچم‎دار جدید سامسونگ در تمامی زوایا!

به‏‌تازگی، تصاویری توسط یک سازنده قاب با نام Ghostek به وب‌سایت BGR فرستاده شده است که طراحی نهایی فبلت پرچم‎دار 2017 سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۴/۳۰

آنچه که پیرامون این رندرها باید مدنظر داشته باشید، این موضوع است که رندرهای جدید رسمی نیست و تنها توسط یک سازنده قاب طراحی شده. با این‎حال، رندرهای تازه منتشر شده توسط وب‌سایت BGR، می‌تواند آنچه را که در نهایت توسط سامسونگ به نمایش گذاشته خواهد شد؛ نشان دهد.

تصاویر تازه فاش شده با رندرهای پیشین هم‎سو است و نشان می‌دهد که انحنای لبه شاسی گلکسی نوت 8 در مقایسه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس کاهش خواهد یافت و طراحی آن، بیشتر حالت مستطیلی‌شکل دارد. یکی از مواردی که در این رندرها بیشتر از همه جلب‌توجه می‌کند؛ عدم تشابه سنسورهای دوربین اصلی است.

image

در ابتدا، اعلام شده بود که گلکسی نوت 8 به دو سنسور مشابه 13 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ با این وجود، رندرهای جدید به هیچ عنوان نمی‌تواند رندرهای پیشین را تایید نماید و ممکن است سنسورهای دوربین اصلی از نظر مشخصات و قابلیت‌ها با یک‌دیگر متفاوت باشند. در بیشتر گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین دوتایی، سنسورهای به‌کار گرفته شده با یک‌دیگر متفاوت هستند؛ برخی از ترکیب دو سنسور واید و تله استفاده می‌کنند و در برخی از مدل‌ها، سازندگان به دو سنسور مونوکروم و رنگی اکتفا کرده‎اند. هم‌چنین، سنسورهای به‌کار گرفته شده در گوشی‌های هوشمند مجهز به دوربین دوتایی از نظر رزولوشن، با یک‌دیگر متفاوت هستند.

البته، امکان دارد که رندرهای پیشین چندان دقیق نباشد یا حتی رندر منتشر شده توسط وب‌سایت BGR دارای اشکال باشد. در حال‏حاضر، تشخیص این موضوع غیرممکن است. سایر مواردی که در این رندرها به نمایش گذاشته می‎‌شود؛ با شایعات پیشین پیرامون گلکسی نوت 8 هم‎خوانی دارد. این گوشی، هم‌چنین از یک نمایشگر بدون حاشیه با نام Infinity Display استفاده خواهد کرد؛ نمایشگر مورد استفاده در این فبلت، 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5 به 9 است.

image

 همان‌طور که مشاهده می‎شود، پرچم‎دار جدید سامسونگ به یک دکمه فیزیکی اضافی برای فعال‌سازی دستیار صوتی بیکسبی مجهز شده و سنسور تشخیص اثرانگشت در بدنه پشتی جای گرفته است. با این‌حال، سامسونگ تصمیم گرفته تا فلاش LED و حسگر تشخیص ضربان قلب را بین سنسورهای دوربین و سنسور تشخیص اثرانگشت جای دهد؛ هرچند، طراحی کشیده گلکسی نوت 8 هم‌چنان کار را برای استفاده از حسگر تشخیص اثرانگشت دشوار می‎سازد.

سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده است که از گلکسی نوت 8 در 1 شهریور رونمایی خواهد کرد. برای معرفی این گوشی، رویداد Unpacked سامسونگ در شهر نیویورک برگزار می‎شود. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۵/۱۶
????????

فاطی

۱۳۹۶/۵/۳
هیچ شباهتی نداره

rayan

۱۳۹۶/۵/۱
bijan
چی گفتی الان؟!!!!
مثلا با این حرفات مشکل کار نکردن تبدیل هدفون به usb هنگ‌تی‌سی حل شد؟!!!!!!! طراحی قرن بوقیش چطور؟ خخخخخخخخخخ
هنگ‌تی‌سی هم که یه سال دکمه های زیر صفحه رو حذف میکنه سال بعدش با دکمه هوم سامسونگ برمیگردونه خخخخخخ آخه جایزه جفنگترین طراحیا مال خودشه دیگه خخخخخخ

omid

۱۳۹۶/۴/۳۱
عقبش کپی از ال جی هستش

cobweb

۱۳۹۶/۴/۳۱
@shayan
وقتی بدون بررسی شایعات قبلی شروع به تایپ کنی این میشه دیگه!!! شاهکار ازت در میاد! (تو همین سایت اخبار قبلی نوت رو بخون قرار بود دو اسپیکر یکی لبه بالا یکی پایین باشه حالا شده این که مثل میت ۹ و اچ تی سی هست احتمالا وقتی معرفی بشه میبینی که این هم نیست و همون مونوی همیشگی سامسونگه!
@rayan
اره دیگه مسابقه هست بین این شرکت ها که کی میتونه جفنگترین طراحی رو با کمترین سخت‌افزار با بالاترین قیمت بده بیرون! ی روز به هدفون حمله میکنند ی روز به کارت حافظه!
مثل اینکه طراحای سامسونگ همه ی گوششون کر هست و کلا نیازی به صدای استریو نمی بینند!